Nee hoor, geen verzinsels. Dit zijn feiten. Dat weet iedereen.Je verzint ze ook waar je bij staat heIets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........
Patrick.
Nee hoor, geen verzinsels. Dit zijn feiten. Dat weet iedereen.Je verzint ze ook waar je bij staat heIets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........
Voetbalclubs hebben geen moreel, ze hebben een bak supporters die "bloed" willen zien.Patrick,PSV had geen belang? Heb je wel eens van doelsaldo gehoord?
Zeg dan niks.....!
Patrick.
(Feyenoorder tot in z'n tenen!)
Mag ik alsjeblieft mijn eigen mening hier verkondigen; net als ieder ander? Zeg dan niks![]()
Je kunt het nu eenmaal van 2 kanten bekijken. Tuurlijk telt een doelsaldo ook, maar wat telt zwaarder? Met 5-0 is je punt ook duidelijk. Feyenoord is van oudsher een topclub in NL. Voorlopig zal het dat niet weer worden aangezien er nogal wat schulden zijn. Feyenoord bungelt onderaan de ranglijst. Moet je dan als PSV zijnde zo'n club nog dieper de grond in trappen/vernederen? Sportief gezien is dat natuurlijk mooi, maar moreel? Als PSV van Twente of Ajax nu met 10-0 kunnen winnen, moeten ze dat zeker doen. Directe concurrenten uitschakelen heet dat dan. Maar Feyenoord verdient op dit moment wat meer respect in deze zeer zware tijd, naar mijn bescheiden mening...
Bas
De PSV supporters zijn afgelopen weekend op hun wenken bediend.
Jij probeert een volgens jou logische uitleg te geven. Stop er maar mee. Voetbal is namelijk
de moderne versie van brood en spelen. (U weet wel, beschikbaar gesteld door Ceasar.)
Feyenoord verdient op dit moment géén respect. Respect moet je verdienen!
De Feyenoordsupporter verdient hier werkelijk alle respect. Ze komen, elke keer weer, om vaak
nog een illusie armer huiswaarts te gaan. Dat zie je alleen in Rotterdam!
Iets wat in 020 onmogelijk zou zijn..........
Patrick.
Dat Ajax nog niet zo'n groot dieptepunt heeft meegemaakt is waar, dus die opmerking klopte niet helemaal.Tahamata heeft het nog bij Ajax geleerd!!!!
Wel makkelijk om te zeggen dat ze bij Ajax niet hondstrouw zijn....zo'n dieptepunt heeft Ajax nog nooit gehad, dus heb je ook geen referentiekader.
Ik heb heel Europa gezien met Ajax (ja, consequentie wnneer je Ajax supporter bent...dat geld hou je als Feyenoorder mooi in je zak) en stadion bij Ajax is altijd vol of nagenoeg vol.
Pas tegen MVV dan niet, maar een doordeweekse pot tegen een eerstedivisie club is nou ook niet echt een publiekstrekker.
Maar de meeste Feyenoord supporters zijn in potentie goede boksers: Zoveel klappen krijgen en gewoon doodleuk terug blijven komen en wachten op de volgende dreun.....
En ja, die bal was wel een stukje over de achterlijn.
Zooooo heeee Dan zijn jullie zeker nog zeer jong. Goed voor jullie.Dat Ajax nog niet zo'n groot dieptepunt heeft meegemaakt is waar, dus die opmerking klopte niet helemaal.Tahamata heeft het nog bij Ajax geleerd!!!!
Wel makkelijk om te zeggen dat ze bij Ajax niet hondstrouw zijn....zo'n dieptepunt heeft Ajax nog nooit gehad, dus heb je ook geen referentiekader.
Op dit moment houden Feyenoorders misschien iets meer geld in de zak, maar de goede tijden komen wel weer.