Wat was er gebeurt; in de bevestiging van de rechterruitenwisser zat vrij weinig groef meer, maar tijdens normaal gebruik was er niks aan de hand. Alleen met de wissers in de hoogste stand sloeg die elke keer een klein beetje verder door, tot linker wisser er achter bleeft haken! Dus moest ik op de vluchtstrook de wisser terug zetten, ik de moer nog iets strakker gedraaid en verder gegaan. Nog geen kilometer verder weer gestopt, hij sloeg weer door, dus toen heb ik de rechter wisser maar gedemonteerd.
Vanochtend bleek dat er in de pinnen waar de wisserarmen op vast zitten, erg veel speling hebben, helaas had de sloperij hier die niet meer. Dus ik heb van vier wisserwarmen die ik hier had liggen maar 2 goede gemaakt. Nu werkt het weer, maar niet voor lang. Dus over niet te lange tijd wordt alles vervangen, waarbij de originele armen vervangen worden door die van een Volvo 440 met daarop speciale wisserbladen (ook te vinden op nieuwe BMW's/Audi's/Volvo's).
Daarna begonnen met de kachel ventilator, deze was snel gedemonteerd, waarbij ik ontdekte dat de stekker vast gesmolten was (begint standaard te worden bij mn Alfa

Het was weer een productief dagje dus weer vandaag.