Ik houd mij aanbevolen om nog een keer met je mee te rijden en mocht je toevallig je originele interieur willen verkopen dan heb ik misschien wel interesse.

Meerijden op Zolder, Zandvoort, Nurburgring ... kan altijd !Goed bezig Aernoudt, ziet er allemaal erg goed uit !
Ik houd mij aanbevolen om nog een keer met je mee te rijden en mocht je toevallig je originele interieur willen verkopen dan heb ik misschien wel interesse.
Ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet..Als het zover is, wil je er dan eens een foto van maken?
Wil wel weten hoe dat werkt met verzonken sluitingen.
groeten Martijn
Ok thanks!@Geert: HR zit in Doesburg, nog geen kilometer hemelsbreed hier vandaan
HR Engineering
Fred Hendriks
Leigraafseweg 33G
6983 BR DOESBURG
Tel: 0313-482100
Fax: 0313-411834
Email: hrengineering@xs4all.nl
KvK Arnhem: 9145003
BTW nr: NL 162976082
Je bent welkom ! Maar niet voor koffie, weet niet hoe je het moet zetten....
Mocht ik langsgaan voor die onderdelen, dan kom ik mezelf wel even uitnodigingen voor een bakkie Aernoudtse koffie natuurlijk!
Stuurt lichter dan het bekrachtigde huis zonder bekrachtiging. Is ook makkelijker/sneller terug te halen, dus dat zal Zondag goed van pas komenWat voor verschil merk je precies aernoudt met dat stuurhuis
Voor zover ik weet is er geen onbekrachtigd stuurhuis voor de 155. Rijden zonder de bekrachtiging met een normaliter bekrachtigd huis is mij niet 100% bevallen. In jouw geval lokt het nog minder: bij de 75 ligt de bak achterin bij de 155 voorin, dus nog meer kilo's voorin (en dus nog zwaarder sturen ben ik bang)Ok dus een merkbaar verschil, twijfel nog steeds of ik de 155 met of zonder bekrachtiging doe en dan een onbekrachtigd stuurhuis of een losgekoppeld stb stuurhuis.