In Berchem
Drats! Lees dit nu pas. Perfect timing .Zou kunnen kloppen idd. .
PS : Je weet het niet van mij, maar vrijdag 9-8 van 12 tot 18u in Berchem en Zaterdag 10-8 van 12 tot 17u in Westerlo vind je de grijze 4c die ook in Genève stond
Zelf ben ik zaterdag in W'lo .
2 Airscoops en CarbonLip op de Achterzijde maakten deel uit v.h. LE pack . De Launch Edizione is reeds lang uitverkocht .Drats! Lees dit nu pas. Perfect timing .Zou kunnen kloppen idd. .
PS : Je weet het niet van mij, maar vrijdag 9-8 van 12 tot 18u in Berchem en Zaterdag 10-8 van 12 tot 17u in Westerlo vind je de grijze 4c die ook in Genève stond
Zelf ben ik zaterdag in W'lo .
Weet iemand hoe het eigenlijk staat met bestellingen en leveringen? Alles op rails of nog wat onzekerheden?
Valt de "normale" versie al te bestellen? De grijze op de foto's hier heeft zie ik niet de twee luchtgaten vooraan en dat lipje op de achterkant (vind ik beide niet echt mooi, itt de rest van de auto).
Had me al een tijd geleden ingeschreven op de 4c website maar feedback is echt wel minimaal. Maar goed, mogelijk kom ik ondertussen nog wel een interessante SZ of Montreal tegen. Elk nadeel...
Nog nergens te koop gezien, maar die moet ik wel hebben,Deze omslag:
Is die fotograaf toch in m'n garage binnen geraakt voor deze foto?Nog nergens te koop gezien, maar die moet ik wel hebben,Deze omslag:
Ik wist niet dat jij een gele Montreal had?
Is die fotograaf toch in m'n garage binnen geraakt voor deze foto?
Doeme toch.