Ja!
Mijn vaders eerste auto was een Citroën 'eend', en dat was toen ik nog niet geboren was. Daarna alleen nog maar Alfa; Suds, Sprints, 33's type 1,2 en 3, 155's, 146, 147, 75, GTV Bertone en een Giulia. Van zichzelf en als lease auto's.
Tussen de lease auto's door nog wel eens een ander merk ivm met de levertijd op de nieuwe, maar dat mag geen naam hebben.
De Giulia hebben we het langst gehad, en hebben we nu nog. Deze staat nu zeker al een jaar of 12 stil. Eerst een paar jaar met vastzittende remmen, en toen is de restauratie begonnen. En dat duurt nu al ongeveer 7 jaar. Hij is bijna af, maar bijna is niet helemaal, en als je er een half avondje per maand aan werkt duurt het nog lang.
Het is dus echt een 'besmetting' van huis uit. Toen ik klein was heb ik nog even geroepen dat ik later een BMW wilde, want die had opa toen, gelukkig is dat weer overgewaaid. Andere opa had een nissan en dat vond ik toen al niks...
Verder in de familie geen Alfa rijders, m'n oom heeft ooit een 33 type 2 gehad, maar dat was eenmalig.