Rav , welke uitvoering van de Patrol heeft deze distrieaandrijving dan?Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.....Nissan Patrol kopen....
Grtz,fRank
Rav , welke uitvoering van de Patrol heeft deze distrieaandrijving dan?Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.....Nissan Patrol kopen....
Grtz,fRank

Een riem is niet duur hoor. Wel meer werk.Veel BMW's hebben distributie tandwielen, maar een ketting heeft ook mijn 2e voorkeur. Een riem is duur en lastig mbt onderhoud.
Nouja, ik bedoel meer in de trand van; meer onderhoud, en meer kans op blok schadeEen riem is niet duur hoor. Wel meer werk.Veel BMW's hebben distributie tandwielen, maar een ketting heeft ook mijn 2e voorkeur. Een riem is duur en lastig mbt onderhoud.

tot 1989 de 2.8 en 3.2 en 3.2td, van 1992 t/m 98 de 4.2 benzine en de 4.2 Diesel.... ja euh zeg het is hier geen Nissan ForumRav , welke uitvoering van de Patrol heeft deze distrieaandrijving dan?Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.....Nissan Patrol kopen....
Grtz,fRank

Ja schijnbaar, gelukkig nooit last van gehad. Wel een lekkere ragbak voor de polder.Ah - fameuze koppenscheurders...! (bijna geen cylinderkop meer te vinden voor zo'n ding...)[Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.