Beste benzine keuze na chippen (b.v. Squadra)

BP Ultimate
62%
29
Shell V-Power
21%
10
Total Excellium
9%
4
Aral Ultimate
2%
1
Texaco Super
Geen stemmen
0
Esso Energy Supreme
6%
3

Totaal aantal stemmen: 47
dafdriver

Re: RE: Beste Benzine na Squadra chip

di aug 18, 2009 10:32

Hoorde van een kennis die van de zomer in Italie was dat er ook tankstations met alleen diesel zouden zijn.
Het moet niet gekker worden.
Die zijn er in Nederland ook!

* Total Exellium is overigens ook een 95 met additieven (wordt via dezelfde laadarm geladen als de euro95 maar er worden natuurlijk andere additieven bijgemend tijdens het laden van de tankwagen)
Het nieuwe product gebruikt Euro 95 als basis. Hieraan wordt een uitgebalanceerd additievenpakket toegevoegd, waardoor het product de Excellium eigenschappen krijgt.

* Bij de Esso zag ik laatst een a4-tje hangen dat je gerust de nieuwe energy supreme kunt tanken TENZIJ het instructieboekje van je auto absoluut aangeeft dat je alleen 98 mag tanken!!!!

tommaso
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Beste Benzine na Squadra chip

di aug 18, 2009 14:27

Om die laatste opmerking gaat het nou net, Tenzij je auto alleen 98 mag tanken.

Nou waar dan is de vraag op dit moment.
Het begon met Shell die jaren geleden al de 98 zo'n beetje liet verdwijnen en als Shell dat doet..

Heb nog ooit een mail gestuurd aan Autovisie over het verdwijnen van de 98 octaan maar die krijgen kennelijk dik betaald door Shell want reactie nul komma nul.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Terence Q4
Member
Member

RE: Beste Benzine na Squadra chip

di aug 18, 2009 17:52

hoe zit het met de euroXL van texaco dan ?
ik tank met mijn 155 Q4 alleen maar v-power en bp ultimate(ultimate toch wel merkbaar fijner)

maar via mijn werk kan ik 1 keer in de zoveel tijd gratis tanken bij texaco , alleen euroXL is dus euro95 met extra toevoegingen.( staat ook bij dat de motor minder pingelt)

zal ik dit gewoon kunnen tanken met mijn s-gechipte Q4 dan ?
-Giulietta 2.0 "82.
-159 Sw

Terug naar “Algemene Technische vragen”