En we zijn maar gelijk begonnen; vanaf nu kunnen we enkel nog tijdens daglicht werken.

Zo, de start is gemaakt.

Dat zei ik ook al, maar die ladder staat met z'n poten in het zand, dat scheelt.dat laddertje staat wel heel erg scheef.zei de metselaar die door zo een te scheve ladder onderuit ging
We hebben nog ruim voldoende laten staan, toch?( Denk je even leuk een paar vrienden uit te nodigen, breken ze zowat je schuur af.)
Regel je volgend weekend even dat die gietijzeren werkbank uit de weg is? Eerder kom ik niet meer terug(auw)
Jahee... normaal werk ik met papier, dat weegt 80 gram per vierkante meter. Een A4-tje (het meest voorkomende formaat) is 1/16 van een vierkante meter.Regel je volgend weekend even dat die gietijzeren werkbank uit de weg is? Eerder kom ik niet meer terug(auw)
watje.
Dat moet dan wel een flinke vuurkorf wezenhoho, het blijft beperkt tot een enkel vuurkorfje.
Nee, de schuur blijft bestaan, wordt enkel gerenoveerd. De gevelschil wordt wel helemaal nieuw in geïmpregneerde rabatdelen of potdekselwerk.Komt er voor die schuur een net zo ruime stenen variant terug?
Alle hulp is welkom!Heel veel succes en wie weet kom ik nog eens een keertje aanmoedigen of de handen uit de mouwen steken![]()
Je zit hier immers een kilomter of 17 van me vandaan![]()
Groetjes,
Marc
Helemaal superAlles moet nu gewoon echt mooi worden, in oude boerenschuurstijl zeg maar.![]()