Ik heb ook een Breil uit Milaan mooie en fijne klokken zijn datMooie klok.
Ik hou het wel bij m'n Breil (uit Milaan)

Ik heb ook een Breil uit Milaan mooie en fijne klokken zijn datMooie klok.
Ik hou het wel bij m'n Breil (uit Milaan)
Zeker waar, vooral dit horloge past prima bij een oude wagen:![]()
Oef , Manu is niet in de buurt . Anders was ik even mijn computer kwijt![]()
Oude mechanische horloges en wagens passen op zalige wijze bij mekaar . De Quartz generatie is trouwens ook goed te vergelijken met de huidige mobiele evolutie![]()
Kristal
Je ziet waar Diesel de mosterd gaan halen is, maar ik mag hopen dat die iets goedkoper is dan het origineelja ik moest d'r gelijk aan Manu denken toen het over klokjes ging.maar die houdt ook van echte horloges. van echte horlogiers![]()
Tag Heuer Monaco voor de zondag en dees vind ook wel mooi aparte kast. ik heb er verder geen verstand van !
Prachtig !!!Zeker waar, vooral dit horloge past prima bij een oude wagen:![]()
Oef , Manu is niet in de buurt . Anders was ik even mijn computer kwijt![]()
Oude mechanische horloges en wagens passen op zalige wijze bij mekaar . De Quartz generatie is trouwens ook goed te vergelijken met de huidige mobiele evolutie![]()
Kristal
Helaas nogal dure dash bekleding aan 1500 per klokje
Het toeval wil Kristal Kristal dat ik onlangs nog een paar Jaeger autoklokken uit het dashboard van een Renault Monaquatre uit begin jaren '30 gevist heb, ik denk dat het het enige onderdeeltje was uit heel die wagen dat er nog solide uitzag
Prachtig !!!
We hebben onlangs nog een Jaegher autoklokje cadeau gekregen uit een vooroorlogse wagen. Je kan ook op ergonomische wijze zien dat het uit een rechtsgestuurde wagen kwam![]()
Manu is inderdaad horlogemaker , puur uit hobby een studie van 3 jaar gevolgd . Hij heeft nu ongeveer een kleine 70 mechanische horloges![]()
Kristal
Kristal
Ik heb al verschillende keren gelezen dat die vrij populair zijn om in een auto in te bouwen die aan historische rally's meedoet (klok moet dan mechanisch zijn, dacht ik). Stukje goedkoper dan een set Heuers en het zou zowaar vrij accuraat werken. Het blijft wel Russisch, dus als je het goed aan de gang wil houden, af en toe het binnenwerk smeren met vodkawaar liggen ze des nachts![]()
dit vind ik ook mooi
Russisch Mig Uurwerk..
LeukTag Heuer Monaco voor de zondag
Cr 2111, dat moet een Tag Heuer Monza zijn. Is die er ook in Alfa Romeo uitvoering dan? Heb je picca's?Zelf draag ik een Alfa Tag Heuer klokje
De CR 2111