das bale roel

Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik vind het veel minder lekker. Ik heb laats op het menu ossestaartpuntje gehad. Deze werden overgegoten met hete fond en geserveerd met oestersaus. Lekker maar niet mijn favoriet. Ik hou meer van gesauteerd. Denk ik, mijn persoonlijke mening. Zwezerik is het lekkerst gepocheerd, maar dat geldt voor veel orgaanvlees.Verder is het pocheren van vlees wel degelijk lekker (Ga zo door Roeltje 164!!!) Alvorens een mooie zwezerik krokant op het bordje te krijgen is het zaak hem even te pocheren. En carpaccio aanvriezen?? De doodstraf erop...al het vocht loopt eruit na ontdooien op bord en je carpaccio is een grote drap.
Profkok??Sjonge jonge zitten hier een paar prof koks samen te dicussieren in dit topic![]()
Ga zo door ik leer graag vooral als het om koken gaat.
En Roel dan?Profkok??Sjonge jonge zitten hier een paar prof koks samen te dicussieren in dit topic![]()
Nee hoor......enorme hobbykok....
De gevulde inktvis was verrukkelijk gisteren....(wel even doorbijten met schoonmaken)
Roel schoonmaken is ook een hele klusEn Roel dan?Profkok??Sjonge jonge zitten hier een paar prof koks samen te dicussieren in dit topic![]()
De gevulde inktvis was verrukkelijk gisteren....(wel even doorbijten met schoonmaken)
Roel schoonmaken is ook een hele klusEn Roel dan?Profkok??
Roel schoonmaken is ook een hele klusEn Roel dan?Profkok??
Klinkt spannend allemaal, niet een errug hoog jaargemiddelde per baan tochJa Ank, Roel is Kok eehh een jaartje of 20 en diverse transfers meegemaakt is zijn korte leven, scheepskok, instellingskok, banqueting, top 100 zaken, vetloodsen, ziekenhuizen, productiekeukens ( 20-25.000 maaltijden per week), cafes, restaurants,bistro's , bejaardencentra, Dieetkok= MBO, oesterbar, fruits de mer etc etc en alles is lekker, en ja het was een zooitje om op te ruimen i.d.d, maar dat is nu gelukkig vergeten hou op....
![]()
![]()