Even een updatje. Ik ben het afgelopen halve jaar bezig geweest met afstuderen en ik ben geslaagd. Krijg vrijdag de 15e mijn diploma en dan ben ik ing. in de werktuigbouwkunde

Heb dus weinig kunnen doen aan m'n 33.
Vorige week is m'n 33 voor de APK geweest en hij is in één keer goedgekeurd. Heb er niets voor gedaan, kwam zo door de keuring heen. Blijkbaar hebben m'n investeringen hun vruchten afgeworpen. Inmiddels 21.000 km gereden, sinds ik hem heb: 11-07-2006. En dat als student
Bij de APK zag de keurmeester dat m'n tank lek is, hij raadde me aan op zoek te gaan naar een andere. Daar ben ik ook mee bezig, maar het valt niet mee. Originele skirts staan ook hoog op m'n verlanglijst, daar is op zich nog wel aan te komen.
Tijdje terug via Boyd wat Meguiars artikelen aangeschaft. Een fles Shampoo, pads, doekjes, Clay kit en kreeg er een lading zakjes wax en shampoo bij. Gister mee aan de slag gegaan. Dat kleien is een hele klus, maar je lak wordt er wel brandschoon van. Had de auto net gewassen en er kwam nog een bruine 'smurrie' van de lak af. Daarna in de polish en de wax gezet. Helaas werd het al donker en begon het af te koelen, waardoor ik de wax niet meer uit kon poetsen
Volgende keer beter.
Heb je nog een tank en skirts liggen, dan hoor ik het graag! Kleur van de skirts maakt niet uit, als ze maar niet heel erg kapot zijn. Een scheurtje kan ik wel repareren. Tank moet lekvrij zijn en in redelijk goede staat.
Hieronder twee plaatjes van na het wassen: