egt waar hoor.
ik ben men straat niet uitgeweest vanavond. ik zat bij men buurman hahahahaha
en mr Dark night it is!

Uh jahaa... alleen ff nog een mooi stofje voor erop...Subje weet je te vinden he
Ik had het ook meer over de koppeling enz ...Tsja,schijven die als de blokken op zijn vervangen moeten worden en een ashoesje wat rap slechter wordt vind ik nog niet echt groot onderhoud hoor jur
Het is natuurlijk gewoon en auto van 15 jaar oud,met een zeer respectabele km-stand,dan is er zo af en toe wat versleten.
Gewoon alles wat versleten is waar mogelik vervangen voor HD-kwaliteit,zodat je de komende jaren lekker kan blijven genieten van je 155
Geen idee, had er niet van gehoord, Is Italiaans en ziet er hoogwaardig uit ...hey dat turks klinkende dempermerk, wie importeert dat? en is dat er ook voor een 33?
een 155 blijft ECHT een mooi apparaat!
http://www.alfaromeoservice.nl/alfaromeoservice/. Dacht ik.Geen idee, had er niet van gehoord, Is Italiaans en ziet er hoogwaardig uit ...hey dat turks klinkende dempermerk, wie importeert dat? en is dat er ook voor een 33?
Misschien een domme opmerking,maar ooit van google gehoord???hey dat turks klinkende dempermerk, wie importeert dat? en is dat er ook voor een 33?
Dan ga je ze niet vinden want ze heten Osrav en niet OsrafMisschien een domme opmerking,maar ooit van google gehoord???hey dat turks klinkende dempermerk, wie importeert dat? en is dat er ook voor een 33?
Hoe bedoel jeDan ga je ze niet vinden want ze heten Osrav en niet OsrafMisschien een domme opmerking,maar ooit van google gehoord???hey dat turks klinkende dempermerk, wie importeert dat? en is dat er ook voor een 33?