Nummer 105 geladen op de aanhangwagen.
Tot morgen!

.
 . 
  ) in 3x winst binnen 75 TS cup en 6e algemeen SI. Grootste verschil to vorige races was het gewicht en handling. Gemiddeld rijden we nu met 70kg minder! ( auto lichter en minder brandstof). Dat scheelt enorm auto komt vooral bij scheivlak nog meer op snelheid. Op het rechte stuk verliezen we nu wel wat snelheid in vergelijking mbt Pieter die meer (top)snelheid heeft ( verschil meting rollenbank 10pk).
 ) in 3x winst binnen 75 TS cup en 6e algemeen SI. Grootste verschil to vorige races was het gewicht en handling. Gemiddeld rijden we nu met 70kg minder! ( auto lichter en minder brandstof). Dat scheelt enorm auto komt vooral bij scheivlak nog meer op snelheid. Op het rechte stuk verliezen we nu wel wat snelheid in vergelijking mbt Pieter die meer (top)snelheid heeft ( verschil meting rollenbank 10pk).  
  .
 . . Wel bloemen gekregen van Ria, maar die waren eigenlijk voor iemand anders bestemd
 . Wel bloemen gekregen van Ria, maar die waren eigenlijk voor iemand anders bestemd  

Ditch the blue SKW gimmicks en je topsnelheidsprobleem is meteen opgelost !!

Door die aktie was ik ook een positie kwijtgeraakt aan Harold. Iedere keer kon ik wel weer naar hem toelopen, maar inmiddels had Mauring zijn 75 in de grindbak van de Tarzan geparkeerd en moesten we twee ronden van het gas bij de Tarzan waardoor ik niet echt dicht op hem kon komen. Uiteindelijk werd er weer groen gezwaaid en heb ik na wat stoeiwerk Harold kunnen inhalen. Dat was een leuk robbertje vechten, inhaalakties buitenom in de Tarzan heb ik achterwege gelaten
 Door die aktie was ik ook een positie kwijtgeraakt aan Harold. Iedere keer kon ik wel weer naar hem toelopen, maar inmiddels had Mauring zijn 75 in de grindbak van de Tarzan geparkeerd en moesten we twee ronden van het gas bij de Tarzan waardoor ik niet echt dicht op hem kon komen. Uiteindelijk werd er weer groen gezwaaid en heb ik na wat stoeiwerk Harold kunnen inhalen. Dat was een leuk robbertje vechten, inhaalakties buitenom in de Tarzan heb ik achterwege gelaten 

Zand erover Mauring, er zijn belangrijker zaken.@ Pieter,
sorry, dit was echt zonder slechte bedoelingen. Als ik je verhaal nu achteraf lees, kan ik je alleen maar gelijk geven!
Na mijn weer eens op volgas blijven hangend gaspedaal de grindbak in te gaan bij de Tarzan, toch nog echt willen rijden en niet nagedacht over jullie strijd achter mij.
Dit was dus inderdaad nergens voor nodig en nogmaals oprecht mijn excuses.
Ik hoop dat ik volgende keer nog samen met jou door de bocht kan?
groeten,
M

De coureur had zijn dag niet en zijn auto wilde niet luisteren3 liter V6, heeft 2,02 gedraaid. Volgens mij met zelfde rijder ook wel eens sneller geweest.

Alles is relatief: ik zou gekeken voor een 2:02, was al blij met een 2:10De coureur had zijn dag niet en zijn auto wilde niet luisteren3 liter V6, heeft 2,02 gedraaid. Volgens mij met zelfde rijder ook wel eens sneller geweest.
Combinatie van die twee is niet goed voor de tijden!