ja snap het niet helemaal met dat benzine.
en lambda zit er niet eens op

zou ook nog wel eens een probleem kunnen zijn.
maar waarom zou het dan bocht afhankelijk moeten zijn ?
want op de snelweg deed hij het ineens en daarna weer eent ijdje goed.
maar bij scherpe bochten doet ie het structureel......?????
Het systeem wat jij omschrijft in combinatie met een 1.5IE geeft bij mij alleen maar de Motronic MP3.1 als mogelijke computer. Deze gebruikt een MAP sensor en heeft weldegelijk een lambdasonde (3 draads). Er loopt een slangetje van je inlaatspruitstuk naar de computer in je dashboard, waarmee je ECU kan zien hoeveel onderdruk je hebt en dus hoeveel er voorontsteking gegeven moet worden. Dat slangetje kan natuurlijk ook nog niet goed meer zijn, of net niet lekker vast zitten.
Alleen de 1.3/1.4 heeft een macaroni-spaghetti IAW in de laatste versies die ook een MAP gebruikt. De rest van de 8V blokken in de 33 hebben allemaal een LMM met zo'n meetflap er in.
Ik weet niet hoe een tankaanzuiging in de 33 zit, maar er zijn een aantal auto's waarbij er een slang aan de pomp vast zit die onderin de tank uit komt. Als die slang gaat scheuren, kan je met half lege tank of in de bocht ineens brandstofgebrek krijgen.
Ik zou er ook niet van uitgaan dat je maar 1 storing hebt, het kunnen er ook heel goed meerdere zijn. Sowieso zal je gas het gewoon goed moeten doen als je een probleem met benzineaanvoer hebt maar je ontsteking verder helemaal goed is.