Via ebay gekocht. Worden gewoon nieuw gemaakt. Naam bedrijf weet ik ff niet uit het hoofd.Die zullen zeker ook nog op andere auto's zitten maar ja, welke? Geen idee. En nieuw nog te krijgen? Waar heb je ze dan nog kunnen uithalen?
Via ebay gekocht. Worden gewoon nieuw gemaakt. Naam bedrijf weet ik ff niet uit het hoofd.Die zullen zeker ook nog op andere auto's zitten maar ja, welke? Geen idee. En nieuw nog te krijgen? Waar heb je ze dan nog kunnen uithalen?
Dan heb je idd grote kans dat het nieuwe zijn, bij mij was de diameter idd ook iets groter. Ik merk geen verschil in remkracht. De achterste remmen sowiezo maar iets van 20% mee.Ah ok thanks voor de info.
Die van mij kan trouwens ook nieuw zijn, dat weet ik niet zeker maar er staat bv geen ATE op en de remzuigers zijn dikker qua diameter volgens mij.
Enfin, het remt weer en daar gaat het om.
Dat randje is bedoeld om het piepen tegen te gaan, als ze er niet in de juiste positie in zitten, gaat de boel piepen.Ja daarom, van dat verschil zal weinig merkbaar zijn en dan zijn ze zuigers ook nog eens voorzien van een opstaande rand.
Het principe erachter begrijp ik wel maar of het echt veel uitmaakt tov een vlakke zuiger? Ik weet het niet....