Nu ben ik ook benieuwd hoe je 295 paarden krijgt.
Maar, vermogen is leuk, moet je het wel op de weg krijgen anders heb je er nog niets aan.
Ralph.
*.... is nog steeds benieuwd erg benieuwd naar de specs....*Ben toch best blij met 295Pk-tjes overkill of niet.
Leaving off from their successful 3,750 cc V6 engine, Autodelta have gone a step further by fitting a space-efficient Rotrex C38-81 centrifugal supercharger. The engine is a bored-out version of the existing 3.2 V6 Alfa Romeo GT unit, now delivering 405 bhp at 6,800 rpm and capable of reaching 182 mph.
Is die LMM groter dan bij 'n 2.5V6 24v ? (en 3.0V6 24v) wie weet daar't antwoord op ?En als ik me niet vergis is de LMM van een GTA 76mm in doorsnee, daar kun je ook heel best 300 paarden doorheen zuigen
LMM 3.0 is groter dan 2.5 en en gta is weer net iets groter dan 3.0Is die LMM groter dan bij 'n 2.5V6 24v ? (en 3.0V6 24v) wie weet daar't antwoord op ?En als ik me niet vergis is de LMM van een GTA 76mm in doorsnee, daar kun je ook heel best 300 paarden doorheen zuigen
Oei, ik durfde het al niet hardop te zeggen.................Aaah Madeno pk's....
Grtz,fRank