frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: OFFTOPIC: Carnavallende alfisti

di feb 17, 2009 21:51

Luister gozer, kijk ff in t topic van zaagauto over zn 'zonder pardon verwijderde non alfacontent ferrariverhaal' dan snap je mn hint wellicht beter...

Tuurlijk mag jij carnavalstopics openen,snap alleen niet waarom je verkleed moet lopen om zat te worden.. :wink: (kijk een knipoog!)

Have fun dit weekend, hoop dat t weer wat opknapt!

Grtz,fRank
Edit: idd zaag dat bedoelde ik :lol:

Quadrifoglio916
Member
Member

Re: RE: OFFTOPIC: Carnavallende alfisti

di feb 17, 2009 22:01

Luister gozer, kijk ff in t topic van zaagauto over zn 'zonder pardon verwijderde non alfacontent ferrariverhaal' dan snap je mn hint wellicht beter...

Tuurlijk mag jij carnavalstopics openen,snap alleen niet waarom je verkleed moet lopen om zat te worden.. :wink: (kijk een knipoog!)

Have fun dit weekend, hoop dat t weer wat opknapt!

Grtz,fRank
Hey fRank,

ben al errug lang alfist en sinds dit jaar SCARB lid... volg het forum al jaren heb al veel ritjes meegereden. Helaas volg ik niet alle topics (zou wel willen). Dat een topic over carnaval meteen een -verwijderd- topic moet zijn snapte (en snap) ik inderdaad niet (is toch een cafe??). Je kunt niet verwachten dat iedereen elk topic bekijkt, leest, beoordeeld en miscchien ook nog wel een reactie daarop geeft.

en idd... ik heb heel het jaar lol (en ook dan heb ik wel eens wat meer gedronken dan dat slim zou zijn en niet verkleed ;)), alleen met carnaval spreek je af (ik wel tenminste) met je beste vrienden / maten etc. en kun je daarvoor ook gewoon vrij krijgen (dat kan natuurlijk anders ook alleen dit is gewoon vaste prik). En ja, ik snap de knipoog :D

Ciao Olaf
Cuore sportivo!

Alfa spider 1999, GT & GT Bertone Junior Driver
ex GTV 916, 155 WB , 33, 145, Giulia Super1973 en spider veloce 2000 1976

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: OFFTOPIC: Carnavallende alfisti

wo feb 18, 2009 00:02

:thumbs:

Grtz,fRank

Roeltje 164

Re: RE: Carnavallende alfisti

wo feb 18, 2009 00:03

Hup weg ermee, geen alfa content! :lol:

Grtz,fRank
beetje overdreven reactie... misschien bedoel je het niet zo maar als carnaval niks voor je is dan mag dat maar zeg dan niet dat het niet alfa gerelateerd is. Hopelijk zijn er wel mede alfisti die wel een normale reactie kunnen geven als zij wel graag gaan carnavallen.

Beetje :? nu
Is een knipogende verwijzing naar DIT... :wink:

Heeft niks met jou te maken dus niet persoonlijk opvatten... :wink:

(Sprak hij namens fRank :lol: :lol: )
HIhihihihi, lalalalalalalalalalalalaala alaaaaffffffffffffffffffffffffff :roll: :?: :idea: :arrow: :shock:
Doeiiiiiiii

Terug naar “Het Forum Café”