van G
Guru
Guru

RE: Zijn ze nu helemaal gek geworden, Topgear van de buis

wo apr 13, 2005 21:28

Top Gear is het enige programma waarvoor ik de video nog op scherp zet, het maakt mijn weekend helemaal compleet :!:

en wat betreft Michael Palin :arrow: Afbeelding
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do apr 14, 2005 14:13

Engelse humor! Die Palin is gewoon pissed omdat hij nog steeds niet is gevraagd voor zijn rondje in the reasonably priced car.... Stiekem willen ze allemaal wel even dat circuit aanvegen met een dikke AstonMartin....
Dirk - Giulia2000TS

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

do apr 14, 2005 17:05

Ik vind al die rechtsgestuurde autos toch al niets laats staan daar een programma over

matra sports
Guru
Guru

vr apr 15, 2005 12:37

Amerikaanse toestanden.......

Ik vind top gear wel leuk om mijn tweede palmpje bij te slurpen ! :D

lex thissen

Re: RE: Zijn ze nu helemaal gek geworden, Topgear van de bui

za apr 16, 2005 01:20

Amerikaanse toestanden.......

Ik vind top gear wel leuk om mijn tweede palmpje bij te slurpen ! :D
Zo is dat,

Het is het enigste objective auto programma dat ik ken. In NL wordt toch alles maar gesponsort door die oosterse "muck", kijk ik dus niet :!:

Ik heb net weer genoten 8) , met name het stukje Nordschleife.

Eneehh maak je geen zorgen mensen..............kijk cijfers :!: :wink:

matra sports
Guru
Guru

za apr 16, 2005 08:08

ja, dat stukje NS is altijd leuk !!!! Ook weer gezien. :D

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 20, 2005 18:23

Nou, die Palin is wel degelijk de weg kwijt! Want volgens 'onze' overheidscampagne zou het niet 'Third Gear' maar 'Fourth Gear @ 31 mph' moeten heten of zo.

Trouwens, wel een geweldig format: "verstandig rijden in normale auto's"! :) Zo zie ik ook nog hele interessante talkshows komen: "op beschaafde toon converseren en consensus zoeken over alledaagse kleinigheden ". Of politieseies: "criminelen door middel van voorlichting doen inzien dat hun gedrag leidt tot sociaal onacceptabele schade waarna zij berouw tonen en tot inkeer komen". En ga zo maar door... :roll:

Dit is (extreem gesteld) net zoiets als Eminem en Marilyn Manson de schuld geven als een tiener een paar mensen neerschiet op een school. Er zijn een heleboel mensen die hiernaar luisteren en die niemand vermoorden, en zo zijn er ook een heleboel (alleen maar?) mensen die naar Top Gear kijken en vervolgens NIET als gekken door de binnenstad gaan racen. Pas maar op, want als ze ooit gaan onderzoeken wat de gemiddelde snelheidsovertreder voor zijn ontbijt eet, moet brood met kaas misschien wel verboden worden! :roll:

Omgekeerd zou ik zo op het idee kunnen komen om alleen nog naar Kane en Do te luisteren, en dan een bus vol forenzen af te schieten. Dan hoef ik die verderfelijke muziek nooit meer te horen. En als ik dan ook nog naar de programma's in de zendtijd voor politieke partijen van de Christen Unie, Groen Links en de VVD kijk, en ik ga een paar donuts draaien op het plaatselijke marktplein tijdens de weekmarkt, kunnen die partijen ook meteen op de schop...

Wanneer houdt het nou eindelijk eens op met dit soort waanzin? :?: :?: :?: Pure penisnijd op 'Groen-Links-in-Nijmegen'-niveau! Tjongejonge, als dit soort reserve-communisten het ooit voor het zeggen krijgt lopen we in no-time allemaal in een juten uniform, zingen we dagelijks voor onze arbeidzame dag allemaal in koor de Internationale en wordt er op school uitsluitend nog Russische geschiedenis tussen 1917 en 1990 gegeven, wonen we allemaal in identieke woningen en kijken we alleen nog naar dat ene kanaal op de TV dat door de overheid in stand wordt gehouden. Dan pas zijn we allen waarlijk gelijk en tevree.

Gun in vredesnaam iedereen zijn pleziertje, of dat nou Top Gear, een dikke SUV of wat dan ook is, want op deze manier krijgt iedereen ruzie met iedereen om helemaal niks!

(Zo... dat is eruit! Scheelt weer een sessie bij de psychiater van de week!)

Yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Boxer4ever(t)
Member
Member
Contacteer: Website

wo apr 20, 2005 22:00

Laat Michael Palin maar treinreisjes maken. Hij heeft toch ook een knop op zijn TV?

Dan kijkt ie toch gewoon niet?
Er gaat niets boven de Boxerroffel!
Hou die motor in ere!

Terug naar “Het Forum Café”