Ik heb met mijn superdikke holle mauriziostabi nog geen enkele scheur in de Dreeser en rij daar inmiddels toch al een paar 1000 km mee!
Is prima geschikt want die van mij is ook RVS@andretti: ik vermoedde al zoiets (massa productieverhaal).
weet iemand of rvs geschikt materiaal voor een stabi is
Ja goede vraag, bij mij ben je aan het verkeerde adres, kan niet stijf genoegAls ik 't zo begrijp zijn stabi's boven de 30 mm behoorlijk stijf, wat adviseer jij voor straatgebruik?
PBJa goede vraag, bij mij ben je aan het verkeerde adres, kan niet stijf genoegAls ik 't zo begrijp zijn stabi's boven de 30 mm behoorlijk stijf, wat adviseer jij voor straatgebruik?![]()
Rij gewoon straatverkeer ook met 32mm en mag nog wat stijver, alleen dat kan je niet uit de standaard 75 neus halen en zal je met veren moeten doen.
Maar blijft moeilijk, is een presoonlijk kwestie.
PBJa goede vraag, bij mij ben je aan het verkeerde adres, kan niet stijf genoegAls ik 't zo begrijp zijn stabi's boven de 30 mm behoorlijk stijf, wat adviseer jij voor straatgebruik?![]()
Rij gewoon straatverkeer ook met 32mm en mag nog wat stijver, alleen dat kan je niet uit de standaard 75 neus halen en zal je met veren moeten doen.
Maar blijft moeilijk, is een presoonlijk kwestie.
PB
Is i.d.d. een beetje lastig om te beoordelen van een plaatje, nog lastiger om andere auto's op dezelfde plek met andere stabi(moet maar net achter komen) te vinden etc etc
Bij mijn avatar is niet alleen maar een stabi in werking, zit een niet meer voor de openbare weg prettig onderstel onder(of ik begin echt oud te worden)
![]()
Lijkt mij moeilijk van een plaatje te beoordelen, zou je wat referentie materiaal (lees andere auto's op dezelfde plek/snelheid) moeten hebben.