diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Ecologisch verantwoord driften??? - met een Beamer....

do mar 01, 2007 21:06

Ok ik geef het toe .... ik zou erg graag een e46 CSL willen.. :oops:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Aernoudt
Guru
Guru

Re: RE: Ecologisch verantwoord driften??? - met een Beamer..

vr mar 02, 2007 08:22

Ok ik geef het toe .... ik zou erg graag een e46 CSL willen.. :oops:
Wie niet ?! :lol:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 02, 2007 12:35

Ach we kunnen ook wel zon kanon maken hoor.........heb vorig week-end even in de 2.8v6 turbo Spider van Squadra-Tuning gezeten. De voorwielaandrijving is het toch niet helemaal.

Denk dat zo'n 300+ pk blok in een 75 op de Nordschleiffe het best aardig zou doen..............kom je toch aardig in de richting van je CSL..........
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

joy
Full Member
Full Member

vr mar 02, 2007 15:13

Met name de rechtuitstabiliteit van zo'n e46 is enorm goed. Niet dus. Staat geweldig van die grote velgen onder die BMW's maar het weggedrag wordt m.n. in spoorvorming en bij zijwind af. Dan ben je beter af met je voorwielaangedreven Alfa.
Ook het feit dat voorwielaandrijving hier zo vaak als waardeloos wordt gezien vind ik (dus mijn mening) wat overdreven. Hierbij laat ik de auto's die voor de sport worden gebruikt buiten beschouwing. Achterwielaandrijving heeft m.n. voordelen bij het rijden op de limiet. Hoeveel % van de levensduur van een auto wordt op de limiet gereden?
Rij voor mijn werk 20 jaar dag in dag uit BMW maar gelukkig prive al 21 jaar Alfa.

ErwinV6

vr mar 02, 2007 20:07

Ach we kunnen ook wel zon kanon maken hoor.........heb vorig week-end even in de 2.8v6 turbo Spider van Squadra-Tuning gezeten. De voorwielaandrijving is het toch niet helemaal.

Denk dat zo'n 300+ pk blok in een 75 op de Nordschleiffe het best aardig zou doen..............kom je toch aardig in de richting van je CSL..........
300 pk in de 75 heb je niet nodig om het een M3 E46 lastig te maken op de Nordschleife!
En dan bedoel ik zelfs een serieus op de limiet gereden M3 en niet iemand die niet kan rijden.(achteraf gaf hij het gebrek aan grip van zijn MIchelins de schuld dat hij mij niet los kon rijden :mrgreen: tuurlijk..........)
Het was welliswaar geen CSL maar toch................. :lol:
Toch lullig met je 85000 euro Beamertje een hele grote 75 in je spiegel te hebben....................... 8)

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 02, 2007 20:42

Afbeelding

ding is echt heeeeelemaaaal krom he ! :?
ff naar Polen brengen... :biggrin:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 02, 2007 21:12

300 pk in de 75 heb je niet nodig om het een M3 E46 lastig te maken op de Nordschleife!
En dan bedoel ik zelfs een serieus op de limiet gereden M3 en niet iemand die niet kan rijden.(achteraf gaf hij het gebrek aan grip van zijn MIchelins de schuld dat hij mij niet los kon rijden :mrgreen: tuurlijk..........)
Het was welliswaar geen CSL maar toch................. :lol:
Toch lullig met je 85000 euro Beamertje een hele grote 75 in je spiegel te hebben....................... 8)
Moet je nagaan, hoe goed een 156 GTA had kunnen zijn als Alfa het heilige pad der RWD was blijven volgen :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Sick Nick

vr mar 02, 2007 22:31

*Maar gelukkig hebben we de foto's nog!*

Wel jammer dat ie zo enorm in de prak zit. Dat is het risico van op de ring rijden natuurlijk. De 146 zal er ook aan gaan geloven, net als m'n vorige wagen. Is behoorlijk verslavend :lol:

Terug naar “Het Forum Café”