BOR
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Eerste 2000.

vr nov 10, 2006 15:50

Volgens mij worden ze wel per schip aangeleverd in NL.
per schip naar Antwerpen en daar vandaan op de trailer naar Nederland(stond zo in de code)
Wij hebben nu code 45: wacht op boot
ihelemaal juist ! ( ik zou alleen graag weten waar ze nu juist gelost worden om eens te gaan kijken :) )
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

Anke

RE: Eerste 2000.

vr nov 10, 2006 16:31

@ Pieter: (heel trotse modus aan) Wij zijn bij Giuaro in Turijn geweest en daar wordt echt niks ge-assembleerd hoor, wel heeeeeeeeeele
moooooooooooie dingen ontworpen en niet alleen auto's (heel trotse modus uit) =D>

pietrobq4
Junior Member
Junior Member

vr nov 10, 2006 19:57

Beste mensen,

Misschien komen ze nu per schip, maar mijn Brera werd in April 2006 afgeleverd bij de dealer rechtsstreeks uit Italie. De Brera zouden bij PININFARINA worden geassembleerd. (daarom kon ik ook lid worden van de club met deze naam, BOR was de eerste aldaar met zijn Brera). Op het Alfa Forum staan inmiddels 5 registraties van Brera's.

Maar mensen als het transport allemaal anders is ook prima, ik ben nogal naief in dit soort zaken. Maar rijden is genieten, vandaag toch weer 500 km. erbij, even naar Roermond op en neer. (auto moet gebruik worden).

Lijkt me dat we in de loop van 2007 zeker een mooie Brera dag kunnen houden. Laten we contact houden. Zondag ben ik Houten, wie weet zie ik daar onbekenden, die bekend worden. Succes. :P 8) :D
Versnellen = Versmallen. Verbreden = Vertragen.

Anke

vr nov 10, 2006 20:11

Weet je wat we laten ons gewoon verrassen. :P Zou het cool vinden als ie bij Pininfarina werd ge-assembleerd 8)
En volgend jaar een keer een bijeenkomst lijkt ons heel leuk, hopelijk komt Danny dan ook als 1e forumlid met een Brera =D>

Andretti Molletti

vr nov 10, 2006 20:16

een JTS met een verbruik van één op 8????

Die opelmotoren lusten een best slokje dan :shock: :shock: :shock:

jamest

vr nov 10, 2006 23:30

Yep, althans volgens de boordcomputer. :(

pietrobq4
Junior Member
Junior Member

za nov 11, 2006 00:12

Ik ben nog uit de tijd dat hoofdrekenen een vak was en heb daar geen boardcomputer voor nodig. Als ik ga tanken heb ik doorgaans in mijn hoofd al uitgerekend hoeveel liter er getankt moet worden en als ik de slang ophang weet ik, uit het hoofd, reeds hoeveel het verbruik geweest is geweest. :oops:

En die ''Opel'' V6 loopt als een speer. Ook het geluid is prima, als een dag ga rijdenwil ik best wat horen, maar het geluid moet niet overheersen. :twisted:

Ik nodig een ieder uit als zij/hij mij tegen het lijf loopt een eindje in mijn Brera te rijden en je zult zien dat je dan omslaat als een blad aan een boom. ( alhoewel de bladeren thans vallen). Maar de nodige die hebben gereden waren vol lof en de vooringenomen bezwaren waren weg. :D
Versnellen = Versmallen. Verbreden = Vertragen.

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

za nov 11, 2006 09:20

I je zult zien dat je dan omslaat als een blad aan een boom. ( alhoewel de bladeren thans vallen). Maar de nodige die hebben gereden waren vol lof en de vooringenomen bezwaren waren weg. :D
Dat hangt natuurlijk wel af van je referentie auto 8) Maar zonder twijfel is je Brera een mooi gevaarte :thumbs:
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za nov 11, 2006 12:01

massa leeg 1445 kg....

159 basismode 1.8l: 1405 kg...nog zwaarder als een 164 3 liter, vreemde zaak
156

BOR
Advanced Member
Advanced Member

za nov 11, 2006 16:41

Weet je wat we laten ons gewoon verrassen. :P Zou het cool vinden als ie bij Pininfarina werd ge-assembleerd 8)
En volgend jaar een keer een bijeenkomst lijkt ons heel leuk, hopelijk komt Danny dan ook als 1e forumlid met een Brera =D>
Uiteraard kom ik; dat stond al vast ! :D :D
en effectief de brera wordt wel degelijk ge-assembleerd bij pininfarina !

danny
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

Anke

za nov 11, 2006 17:25

Uiteraard kom ik; dat stond al vast ! :D :D
en effectief de brera wordt wel degelijk ge-assembleerd bij pininfarina !

danny
Allebei COOL 8) hoe heb jij de auto laten registreren dan bij het Pinifarina-register?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”