yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: nog een kadootje (naar de sloop)

di apr 03, 2007 17:02

En nu ga ik me even impopulair maken :wink:

Altijd dat 'zonde man, bewaren, restaureren!', daar word ik zo moe van. Ben eens reëel. Niet alles is het redden waard, en je kunt domweg niet alles bewaren. Je moet er maar plek en tijd voor hebben. Als je nou echt vindt dat het niet gesloopt mag worden, ga dan eens niet vanchter je beeldscherm roepen dat het zonde is, maar ga het dan redden. Dan weet je ook meteen waar de uitdrukking 'goed ged naar kwaad geld smijten' vandaan komt.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

tis een sprint
Guru
Guru

di apr 03, 2007 17:04

en dan ga ik me lekker aansluiten bij yuri, want wat zijn we allemaal blij met onderdelen via het forum om onze bella's op de weg te houden maar als er is een minder exemplaar gedemoteerd word, is het ineens zonde, realiseer je wel dat juist deze offers anderen op de weg houden!
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: nog een kadootje (naar de sloop)

di apr 03, 2007 17:06

Altijd dat 'zonde man, bewaren, restaureren!', daar word ik zo moe van. Ben eens reëel. Niet alles is het redden waard, en je kunt domweg niet alles bewaren. Je moet er maar plek en tijd voor hebben. Als je nou echt vindt dat het niet gesloopt mag worden, ga dan eens niet vanchter je beeldscherm roepen dat het zonde is, maar ga het dan redden. Dan weet je ook meteen waar de uitdrukking 'goed ged naar kwaad geld smijten' vandaan komt.
hee ik ken die uitdrukking niet,
maar zit een beetje in dezelfde positie met mijn imola...
had ook de spullen liggen om m om te lappen..
echter geen tijd, en geen ruimte. (en ook geen zin).
Ook al is het 'maar' een 33 imola, blijft misschien toch zonde.

om m nu op te bouwen is nog lastiger.
het hele front en rechterdeur rijden als het goed is nu in Amersfoort rond, na een schade gevalletje.

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: nog een kadootje (naar de sloop)

di apr 03, 2007 17:08

=D>
Hoewel ik ook slecht iets weg kan gooien kun je idd niet alles bewaren....Goede koetsen (wat is daar de definitie van btw?? Rotten doen ze allemaal 86er of 92er!) zet je nl niet in een hoek rechtop tegen de garagewand wachtend tot er iemand na 400 mailtjes 150 euro voor biedt !(en m vervolgens niet op komt halen oid...) :evil: (en remember ik héb de plek om ze te zetten>voorlopig toch nog..)
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

tommie
Guru
Guru

di apr 03, 2007 19:02

wielrandjes heb ik wel ergens n fototje van.. rechts was al eens wat aan gedaan wat ik kon zien en links was drama...

en idd, de motor zit er nog in, en dat terwijl ik een motor voor mijn EPOCA zoek.. 250k op de klok, van horen zeggen tikte de motor én de waterpomp was hem voor de 2e keer in korte tijd vast gelopen..

zelfs de reflectorstrip zit er nog op ;) die kreeg ik er niet af :oops: en zit n barst in..
stuurtje heb ik niet Stevie Wonder blij mee gemaakt, wel iemand die dat mooi vond (ik niet dus :P maar dat maakt niet uit)

voor degenen die m alsnog willen redden... die mogen bij mij voor n zacht prijsje de onderdelen die ik nog heb op komen halen en dan ben ik benieuwd hoe dat afloopt.. ;)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 03, 2007 20:26

Pff, er staat hier momenteel ook een 75 sloper, degene die hem wil redden, succes..Hijs een beetje krom :shock: :lol:

Ach, to hell with it.. En idd, als je zonodig het ding wilde reden had je contact kunnen zoeken... :)

Terug naar “Het Forum Café”