heel veel sterkte gewenst Van G.
dit wil je nooit meemaken. sterkte met alles wat gebeurd is en zeker ook met wat nog komen gaat..
Zo is het en niet anders.Sterkte van Bjorn en jij en je naasten ook van G. Hier weer zo,n ongeval veroorzaakt door een drankrijder. Ik wordt hier altijd behoorlijk kwaad om. De weerlozen delven het onderspit en de veroorzaker(s) hebben geen centje pijn. Ik heb geen benaming voor dat soort tuig. En dan maar klagen als ze een keer bij een blaastest door de mand vallen.![]()
Nogmaals sterkte. ( Zie verder PB)
En dat is net het moeilijke, het is zo persoonlijk. En uit ervaring weet ik dat je het er soms helemaal niet over wilt hebben, en andere keren juist wel. En dat het net lijkt of mensen er alleen naar vragen als het jóuw moment niet is.Dat kan je. Ieder doet het zoals hij / zij verkiestje kan toch gewoon heel oprecht vragen Hoe is het? Doen ze dan echt niet af met Goed eerder Gaat wel en dan vraag je door. Niet zo moeilijk hoor
Dat bedoelde ik ook, Yuri, als men het erover wil hebben, geven ze dat zelf wel aan (al is het met signalen)En dat is net het moeilijke, het is zo persoonlijk. En uit ervaring weet ik dat je het er soms helemaal niet over wilt hebben, en andere keren juist wel. En dat het net lijkt of mensen er alleen naar vragen als het jóuw moment niet is.Dat kan je. Ieder doet het zoals hij / zij verkiestje kan toch gewoon heel oprecht vragen Hoe is het? Doen ze dan echt niet af met Goed eerder Gaat wel en dan vraag je door. Niet zo moeilijk hoor
Maar wat een drama, en dan ook nog drank in het spel.... daar word ik helemaal misselijk van.
Dit kwam naar het schijnt in meerdere hoofden op (vrienden van t slachtoffer oa...)Fout, fout, fout, maar in mijn hoofd komt maar 1 ding op: lynchen.