Pescina
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: oke dames... we leggen het nog 1x uit!!

za jul 15, 2006 11:35

:thumbs: :thumbs: :banana: :twisted: :twisted:
Huidig geen Alfa

Alfa 33 1.3 S Blue (1989)
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 145 1.4 TS

Leah

za jul 15, 2006 15:01

Hahahahahahahaha. :lol: :lol: :lol:
Goede, bijna Delftse humor zou ik dit willen noemen. Komt het voort uit frustratie, onvermogen? :wink: :wink:

Probleem is een beetje dat de ' metro man' van tegenwoordig zelf van winkelen houdt, met de bril omlaag plast (en vervolgens spettert), altijd over gevoel wil praten, en al die zaken pretendeert te zijn tegelijk met een gezonde macho instelling.

Mijn mening?

Als Frans - Spaans - Nederlandse vind ik de Nederlandse man maar soft, sorry, kan er niks aan doen. Ik hou zelf alleen van winkelen als ik binnen een half uur heb wat ik wil kopen en daarna een terrasje kan pakken; ik hou vaak deuren open voor mannen, en voor ouderen uiteraard; ik hou van praten met vriendinnen, met mannen hoeft dat van mij helemaal niet, 3 keer seks in de week vind ik wat weinig, de bril van een wc zet ik omhoog als ik op visite bij een man ben (heus); ik hou van een man met een goed hart en een gezonde macho instelling is alleen maar leuk! De manier waarop een man voor zichzelf kan zorgen en voor anderen! Macho zijn is niet Neanderthaler zijn, dat is in mijn ogen weer wat anders, gewoon een kwestie van begripsvorming!

Zo kan ik uren doorgaan. Mijn idee: naar anderen wijzen is slechts een projectie van jezelf! Voor mij net zo, de weinige mannen die ik ben tegengekomen waren meer vrouw dan ik, vandaar mijn voorliefde voor mannelijke kenmerken... Go on, yes yes!

Dus: blijf lekker opscheppen tegenover elkaar over al die prachtige alfa's die jullie rijden en wees lief voor ze!!! 8) 8)

Ciao!
Leah

AlfAnke

za jul 15, 2006 15:54

En een beetje lief voor de dames ook :wink:

Leah

za jul 15, 2006 16:22

Precies!!

Het woord ' ze' is ook vrijelijk in te vullen, bottom line blijft hetzelfde.

En nu ik met mijn rode ros de langse laan van Den Haag aftuffen naar Houtrust, naar het strand, muziekje erbij, boekje erbij, zonnetje, heeerlijk!!

Ciao ciao!

savali33
Full Member
Full Member

za jul 15, 2006 21:12

:roll: :roll: :roll: :roll:
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

gerbengtt

Re: RE: oke dames... we leggen het nog 1x uit!!

za jul 15, 2006 21:53

Hahahahahahahaha. :lol: :lol: :lol:
Goede, bijna Delftse humor zou ik dit willen noemen. Komt het voort uit frustratie, onvermogen? :wink: :wink:

Probleem is een beetje dat de ' metro man' van tegenwoordig zelf van winkelen houdt, met de bril omlaag plast (en vervolgens spettert), altijd over gevoel wil praten, en al die zaken pretendeert te zijn tegelijk met een gezonde macho instelling.

Mijn mening?

Als Frans - Spaans - Nederlandse vind ik de Nederlandse man maar soft, sorry, kan er niks aan doen. Ik hou zelf alleen van winkelen als ik binnen een half uur heb wat ik wil kopen en daarna een terrasje kan pakken; ik hou vaak deuren open voor mannen, en voor ouderen uiteraard; ik hou van praten met vriendinnen, met mannen hoeft dat van mij helemaal niet, 3 keer seks in de week vind ik wat weinig, de bril van een wc zet ik omhoog als ik op visite bij een man ben (heus); ik hou van een man met een goed hart en een gezonde macho instelling is alleen maar leuk! De manier waarop een man voor zichzelf kan zorgen en voor anderen! Macho zijn is niet Neanderthaler zijn, dat is in mijn ogen weer wat anders, gewoon een kwestie van begripsvorming!

Zo kan ik uren doorgaan. Mijn idee: naar anderen wijzen is slechts een projectie van jezelf! Voor mij net zo, de weinige mannen die ik ben tegengekomen waren meer vrouw dan ik, vandaar mijn voorliefde voor mannelijke kenmerken... Go on, yes yes!

Dus: blijf lekker opscheppen tegenover elkaar over al die prachtige alfa's die jullie rijden en wees lief voor ze!!! 8) 8)

Ciao!
Leah
daarom rij je een1.6 zeker? al dat patsergedoe met snelle auto's ook he? :wink:

Leah

zo jul 16, 2006 14:55

:shock: :shock:

Als je goed zou lezen, dan zou je begrijpen dat die zin van mij over alle alfa's die we rijden, positief van aard is.

Het hele bericht wel, trouwens.

Ik begin inmiddels bijna te geloven dat dames het JOU vaker uit moeten leggen dan andersom :wink: :wink:

Ciao

Ps: ik kraak jouw auto niet af, je hoeft de mijne ook niet af te kraken. Nergens voor nodig.

gerbengtt

zo jul 16, 2006 22:53

:shock: :shock:

Als je goed zou lezen, dan zou je begrijpen dat die zin van mij over alle alfa's die we rijden, positief van aard is.

Het hele bericht wel, trouwens.

Ik begin inmiddels bijna te geloven dat dames het JOU vaker uit moeten leggen dan andersom :wink: :wink:

Ciao

Ps: ik kraak jouw auto niet af, je hoeft de mijne ook niet af te kraken. Nergens voor nodig.
ach... dat jij het verhaaltje van pag 1 zo serieus neemt kan ik niets aan doen.voor de duidelijkheid:dit heet humor :?
en waar lees jij dat ik jou auto afkraak??? ik ben hier om anderen te helpen en om zelf geholpen te worden als ik iets niet weet.
(en voor de gezelligheid uiteraard) en een alfa is een alfa.al is ie nieuw of 30jaar oud.
ik ga er maar van uit dat dit voor jou ook geld... groeten gerben

Leah

zo jul 16, 2006 23:20

Ah, we zijn het dus helemaal eens! :o :)

Thank you,
Ciao ciao!

Skattie

ma jul 17, 2006 10:37

In "De Muppets Wizzard of Ozz" vraagt een mannelijk wezen aan de alleswetende robot waarom vrouwen zo ingewikkeld zijn. Het antwoord van de robot is: "Dat lijkt alleen maar zo doordat mannen zo simpel zijn".

Het zijn niet mijn woorden maar ze hadden van mij kunnen zijn :wink:

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 17, 2006 10:44

Samenvattend: Een vrouw weet voor iedere oplossing een nieuw probleem. :wink: *gaat terug in de zon zitten*
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 17, 2006 10:47

:) :P :D

Afbeelding

Schijnt overigens iets internationaals te zijn.

Mijn wederhelft vliegt er iig regelmatig op rond.

:)

AlfaJorrit
Full Member
Full Member

Re: oke dames... we leggen het nog 1x uit!!

ma jul 17, 2006 19:09

Haar afknippen?
Doe het niet.
Nooit.
Lang haar is altijd mooier dan kort.
Mannen zijn bang voor het huwelijk, onder meer omdat getrouwde vrouwen
onmiddellijk hun haar afknippen en je dan een leven lang aan dat
rattenkoppie vastzit.
Haha, nou vertel hoe lang zijn jullie nu getrouwd? :jumping:
1e Alfa Romeo 164 2.0 TS
2e Alfa Romeo 155 1.8 TS
3e Alfa Romeo 145 1,4 TS

JRX164
Member
Member

ma jul 17, 2006 19:22

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JRX164 op zo aug 27, 2006 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Andretti Molletti

ma jul 17, 2006 20:36

Vrouwen zijn zoals je ze ziet....... 8)

en de mijne is bloedmooi!!

Terug naar “Het Forum Café”