Canguro
Member
Member

RE: beledigd

vr apr 14, 2006 13:30

AHA! de klassieke 'ANWB' reactie!!!!
Wij zijn met HEEL VEEL!
(maar niet lang meer)

zag je die kerel langs de snelweg die zo te spreken was over de ANWB?
die WW man stond brandstof in die wagen te gieten!!!!!!!!!!!!!! WOOOHAHA

niet alleen kunnen ANWB-leden geen banden wisselen ze kunnen GEENEENS TANKEN!
:wink:

ach de ANWB is best goed
Laatst gewijzigd door Canguro op vr apr 14, 2006 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
groeten
Patrizio

33 1.7IE 8v
33 1.7IE 16v

Afbeelding

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: beledigd

vr apr 14, 2006 13:34

Jammer dat veel mensen klakkeloos aannemen wat de pers schrijft. Ik heb projecten gedraaid en als je eens wist wat de krant allemaal schreef, tis allemaal ongenuanceerd en uit het verband getrokken.
Bovenstaande is ook nogal ongenuanceerd. Je gaat uit van het slechte van de mens. Denk je nou echt dat elke journalist als insteek heeft om de waarheid te verdraaien? Kom nou toch....
nee dat zeg ik niet, alleen het is oppassen geblazen. sommige pers (dus niet alle) zijn vaak op sensatie belust. Elke ding heeft meerdere kanten, objectiviteit is soms ver te zoeken. En veel mensen nemen dit maar voor waarheid aan.

En daarnaast is de arrogantie van sommige journalisten om te kotsen, ze denken dat ze god zijn. Nee ik heb mijn portie wel gehad :evil:
156

charlotte

vr apr 14, 2006 14:14

AHA! de klassieke 'ANWB' reactie!!!!
Wij zijn met HEEL VEEL!
(maar niet lang meer)

zag je die kerel langs de snelweg die zo te spreken was over de ANWB?
die WW man stond brandstof in die wagen te gieten!!!!!!!!!!!!!! WOOOHAHA

niet alleen kunnen ANWB-leden geen banden wisselen ze kunnen GEENEENS TANKEN!
:wink:

ach de ANWB is best goed
Off-topic: ben al jaren lid van ANWB én WW, en wat denk je??? Ik kan zomaar zelf tanken en banden verwisselen. Maar ben erg blij dat als ik ergens strand met pech dat ik dag en nacht de WW kan bellen en ze me altijd goed helpen!!!

On-topic: sja, inruilwaarde, weet dat ik mijn 33 meer emotionele waarde heeft dan commerciële, maar dat wist ik toen ik haar kocht!

WW: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Roeltje 164

vr apr 14, 2006 14:49

Ach ik denk maar zo, als je een 33 kan kopen voor 50,- pleuri's dan wet je denk ik ook niet beter, sorry, maar ben het wel met Andretti Moletti eens , wat een onzin kraam je er weer uit, lees anders dit even......

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=11203 zijn er dus ook genoeg mensen die wel respect hebben voor de hulp van de ANWB...

Verder ach ja , whatever....
:twisted: :twisted: :twisted:

Lang leve de ANWB.

gr Roel :wink:

harald

vr apr 14, 2006 15:28

Drie keer HIEP HIEP HOERA voor de ANWB.

Dre :thumbs:

De ANWB wordt regelmatig negatief bejegend door andere instanties en de media.

Dit komt omdat de ANWB: zich kritisch durft op te stellen in het voordeel van de consument.
: een vereniging is met meerdere takken van sport.
: een goede vereniging is waar menigeen jaloers op is.
: goede geclassificeerde medewerkers in dienst hebben die met grote
regelmaat up to date gehouden worden.(bv door Dre)
:een grote schare uiterst tevreden klanten hebben.
: een makkelijke prooi is voor de media ivm bekendheid.
(van de vier miljoen leden is er altijd wel iemand niet tevreden)
: enz enz

Het is een organistatie waar wij Nederlanders trots op kunnen zijn.

Canguro
Member
Member

vr apr 14, 2006 16:59

ANWB gevoelig onderwerp..... zeg.
Ach ik denk maar zo, als je een 33 kan kopen voor 50,- pleuri's dan wet je denk ik ook niet beter, sorry
ja jij had er 900 voor betaalt...
donder toch op zeg..kloothommel

Pinin01
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

vr apr 14, 2006 17:34

Ik sleutel meestal zelf, maar als onderweg een slang van de stuurbekrachtiging scheurt ben je wel uitgereden. En dan kun je handig zijn, maar dat fix je niet aan de kant van de weg. Op zo'n moment ben je verrekt blij dat je lid bent van de WW. Ik ben perfect geholpen, en nog snel ook. Ik zeg leve de WW!
Saluti Erik
Spider 3.0-2000
Spider 2000 Veloce-1973
Bertone 2000 GTV-1973
Ducati 900SS

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 14, 2006 17:52

ANWB gevoelig onderwerp..... zeg.
Ach ik denk maar zo, als je een 33 kan kopen voor 50,- pleuri's dan wet je denk ik ook niet beter, sorry
ja jij had er 900 voor betaalt...
donder toch op zeg..kloothommel
Zo, jij bent een lekker sfeertje aan het scheppen..................... [-(

Ik ben geen lid van de WW, noch van de Anwb, maar ik vind jouw reacies in dit topic nogal .euh.............ongepast. :!:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

vr apr 14, 2006 18:04

ANWB dus..., Gisteren Zembla gezien???? :?
ja verschrikkelijk, het onderstreept maar weer eens waarom ik geen lid ben. (en nooit geweest)
dikke onzin. tis voor mensen die niet eens weten hoe een band te verwisselen en altijd 'zekerheid' willen. een veilig gevoel.
ja lekker heh als je portemonnee elke maand geplunderd wordt.. heerlijk zo'n veilig gevoel heh.
de ANWB is er voornamelijk voor de gemoedsrust lijkt t wel. nou ja misschien goedkoper dan een psychiater.

hoe dan ook de aanschafprijs van mijn 33 was 50 euro :wink:
LEUK!!!!!

En die gratis adviezen die ik hier geef die stop ik dan ook maar... :evil:

Wat een ongelofelijke onzin wat je hier post!!!

Het oordelen ligt niet binnen de grenzen van jouw kennis, waar baseer je de diefstal op?
En waarom klassificeer je de leden van de ANWB als zijnde "niet wetend hoe een band te verwisselen"

IK BEN LID!

En ik werk bij de ANWB én IK BEN ER TROTS OP!

en voordat je wat post/oordeelt even nadenken, er zijn WEL 4000000 leden!

Die uitzending van ZEMBLA krijgt een staartje op het forum van Zembla...

even een ik boodschap/persoonlijke mening:
Meerdere topics over de ANWB zijn hier gepasseerd en ik heb niet of nauwelijks gereageerd omdat ik partijdig zou reageren,
Maarrrrrr als er de ANWB in een kwaad daglicht gezet wordt dan: :evil: maak ik voortaan gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting.

en ja ik ben pissed!

Morgen bestaat de WW nota bene 60 jaar!!!
En ik ben er reuze trots op dat ik de WW mag opleiden.
@Molletti:
Even voor de duidelijkheid: Ik verwees alleen naar de uitzending van Zembla (met een emoticon confused, want dat was ik ook, ik ben al jaen lid van de ANWB). De tekst die eronder staat is een quote van Canguro.Het is niet mijn mening. Uit het woordje "Leuk" en te verwijzen naar "gratis adviezen" meen een link te zien met een andere topic va mij (waarin je overigen geen antwoord geeft op mijn vraag) en af te leiden dat je denkt dat "deze onzin" door mij is geschreven. Dat is dus niet zo.
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 14, 2006 18:16

Inde reactie van johan kan ik me volledig vinden. Ik kan ook behoorlijk wat dingetjes aan mijn wagen herstellen en hoe langer hoe meer), maar ook ik rij niet met een gereedschapswinkel en het halve magazijn van ARparts in de kofferbak rond. Als ik lees wat de ANWB doet en waar ze voor staan (lees ik genoeg op het forum) ben ik bedroefd dat ik er zelf geen lid van kan worden. Ben wel lid van de Belgische variant, het geeft gewoon een veilig gevoel als je op de weg bent. Ik kan me niet uitspreken over de vaardigheden van de ANWB'ers, maar ik wie op welk niveau ze onderricht krijgen :wink: Dat kan alleen maar goed zijn dus !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Andretti Molletti

vr apr 14, 2006 19:51

time out en:

@Yvo, je hebt gelijk!! Ik bedoelde ook niet jouw naam daar aan te koppelen en heb die in mijn eerste quote voor de duidelijkheid weggehaald om verwarring te voorkomen
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op vr apr 14, 2006 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Andretti Molletti

vr apr 14, 2006 19:58

oke time out... :evil:
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op vr apr 14, 2006 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

164 Q4

vr apr 14, 2006 20:18

Jongens maak jullie je nou niet zo druk. De een heeft goede ervaringen, de andere nou eenmaal niet en weer een ander zit gewoon maar wat te stangen of uit z'n nek te lullen. Verschil van menigen hou je altijd dus er zijn altijd wel een paar die een mening hebben die je tegen het haar instrijken. Gewoon maar een beetje negeren en je wat meer aantrekken van de positieve reacties.

Maar dat van die koerslijst snap ik soms ook niet, dan hebben ze het soms over prijzen waar het mij niet voor lukt zo'n auto aan te schaffen in goede staat. Dus waar dat dan op gebaseerd is.

Roeltje 164

vr apr 14, 2006 20:20

Ik vind je maar een vervelend mannetje mr.Canguro, ik vind dat je in moet binden, want je weet ongetwijfeld de goede reputatie´s van een aantal forumleden niet te waarderen, ik weet niet hoe oud je bent, maar , skip maar gewoon en verziek het hier niet...
Altijd makkelijk tegen een beeldscherm vloeken....
Fijn voor je dat je een 33 voor 50 euri´s aangeschaft hebt, met APK uiteraard neem ik aan... :roll:

Maar anders doen de webmasters dat wel.....

gr Roel

harald

vr apr 14, 2006 20:29

Dre ik snap dat je boos bent op deze einselganger. :evil:

Maar laat je niet opnaaien zonde van je tijd, die kun je beter besteden aan technische ondersteuning.

Hij kan nog niet in de schaduw staan die jij hier op dit forum krijgt.

Niet aan het deleten slaan aub.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”