Net gespot op de Italiaanse Zeedijk in Hoorn een Alfetta ..YD.. Mooi geluid en sjieke aubergine kleur
Een juul met yb en een alfetta met yd.... In centrum hoorn. Wonderbaarlijk.
Net gespot op de Italiaanse Zeedijk in Hoorn een Alfetta ..YD.. Mooi geluid en sjieke aubergine kleur
Die werd afgelopen donderdag ook door een vriend van mij gespot, ik meen in Elsloo.heb hem weer gespot , die mooie zilvergrijze GTV maar nu in Sittard .
kwam van de Middenweg en reed aan de stoplichten bij het Trevianum richting Limbricht .
het kenteken begon met DT... , wat een mooie auto![]()
[mss een bekende van hier ??]
ik was helaas incognito op de fiets !
mvgr Harry
nouja zeg...He, die witte Giulia in mijn directe omgeving heb ik nog niet gespot, evenals die GTA. Dacht dat ik enige GTA ter eilande had, nadat eind vorig jaar die andere rosso verdwenen is. Kan natuurlijk goed een "passant" zijn.
groetz, wims
Ik kwam vrijdag in de stromende regen nog een 2000 Touring Spider tegen in Maastricht.
Ik weet het niet meer. Hij had lichtmetalen velgen soort "turbo / turbine" model en inderdaad blauwe platen importkenteken.Begon het kenteken van die Alfetta met een 3? Dan is het een heel recente import die ik laatst bij Imola heb gezien.
Daar kom ik nooit doorheen. Ik zie haar al bungelen op een van die drempels op de italiaanse zeedijk. Ik ben al blij dat ik het jeudje in kom. Schouwburg heeft al wat schraapjes van de uitlaat.Ik weet het niet meer. Hij had lichtmetalen velgen soort "turbo / turbine" model en inderdaad blauwe platen importkenteken.Begon het kenteken van die Alfetta met een 3? Dan is het een heel recente import die ik laatst bij Imola heb gezien.
EN Alfadragon, wonderbaarlijk is misschien niet het goede woord maar leuk is het wel. PS die dikke Alfa van jou heb ik nog niet in het centrum gespot