FF foto's van Alfetta owner pikken

en toelichten voor de thuisblijvers

De evo van Klaas: voorremschijven met grotere diameter. daardoor meer vertraging. Remklauwen, fusee's ed blijven allemaal gelijk.
Er wordt een grotere remschijf met spacer voor de passing geplaatst. Daarnaast een afstandstuk om de remklauw verder naar buiten te brengen.

Zo'n beetje alles wat Ron levert. Veren dempers remmen voor en remblokken.
Alles getest op de Nürburgring en vlgs Ron het beste compromis voor een straatauto annex ringracer.
(en ik geloof hem

)

Ron doet hier een tevergeefse poging zijn Ferrari aan een stel Alfa Idioten te verkopen

Ondertussen projecteerd hij het door hem aangepaste De Watt stangenstelsel voor de 116 serie.
Serieus kijkend want het maakt de auto sneller dan menig Porsche op de Ring.... maar ook giftiger... Laten we zeggen een mooie tweede fase aanschaf voor de mensen die al wat gewend zijn om op zijn veren-demper combinatie te rijden!

Weer de EVO van Klaas: remupgrade. Duidelijk zichtbaar de spacer die de schijf op de juiste positie t.o.v. de rem zet.

Dempers van Intrax met de veren van Ron. De befaamde RSR set. De set zorgt naast een duidelijk betere wegligging doordat de verhouding ingaand uitgaand meer richt 1:2 ligt dan 1:8 voor bv Koni's ook voor minder hellen van de koets. De veren achter zijn in hoogte stelbaar en de veren voor ondersteunen de originele torsieveren. De dempers zijn optimaal afgesteld voor het beste compromis tussen wegligging op de weg, de ring en droog en nat. Voor echt racewerk leverd Ron ze ook nog verstelbaar (de dempers).
Ook zijn de dempers onder op de draagarm met een beugeltje verplaatst zodat er meer Castor gesteld kan worden (naloop). Kortweg stuurt de auto hierdoor beter in!
Uiteraard levert hij ook 105 kogels voor op de castorstangen!
Wielspacers in alle diktes leverbaar, om de auto breder te zetten of om velgen met de verkeerde offset te kunnen monteren
een 105 castorkogel met adaptorplaatjes om ze op een 116 te kunnen monteren.
Unibals ter vervanging van de rubber "botjes" die de stabi vasthouden aan de draagarmen.

Ringen om tussen de onderste draagarmen te zetten en de koets..Hierdoor kun je meer camber zetten. 8 mm is ongeveer 2-3 graden en ideaal voor een semi racer.

[/quote]
Het bewijs dat Ron het hart laat meespreken.....
Uniballs uit Italy
Dit is het hart van het door hem gemaakte DeWatt systeem. Kogelagers ipv rubber en uniballs ipv rubber. De achterkant van de auto wordt hiermee haarscherp...
(hoog hebbe gehalte, maar dat geld voor alles

)