Er zat nog wat viezigheid op ivm de driftdag vorige week

en ik had me nog voorgenomen om GEEN autostyle spullen op mijn auto te zetten@Traceman:
Die lip onder de voorbumper kan je als het goed is bij elke 'AUTOSTYLE' winkel bestellen, aangezien deze keten het Lester assortiment in het pakket heeft. Kost geloof ik iets van 140 EUR.
Lijkt me toch dat ie meer doet dan dat alleen (correct me if i am wrongFeitelijk doet die traverse niks anders dan 2 uitlaatrubbers vasthouden, dus de sterkte is al gauw genoeg.
En kan iemand mij vertellen welk type velg dit is?
Geeft toch niet ? Ombouwen die naaf en klaar is KeesOh, maar zo te zien ook met een centrale moer..
... ( Ik heb echt het interieur nodig)
Ik betaal E 750,- voor beide min 20% incl btw. Wel even in de portomonnee duiken maar het is voor een goed doel.En wat kost zo'n CSC orgel???Zonder pakking monteren?? Dat is vragen om lekkage. Alsof dat CSC spul dusdanige bouwkwaliteit heeft dat je met metallische vlak-vlak afdichtng kan werken. Nog afgezien van uitzetten bij warm worden.Deze komen er bij mij onder woensdag. Klopt het dat er geen pakking tussen hoeft?
Volgens Robert van Auto Parts hoeft het niet en worden ze koud op elkaar gemonteerd.
Gewoon pakking er tussen. Maar die kan die zeker niet leveren?
Zal je dus zelf iets moeten maken. Even langs bij professionele automaterialen zaak.
Knutsel ze zou ik zeggen.
Mzzl,
DJ