Moet daar wel ff om lachen hoor, ga je nu serieus een M2 en Yaris met een Q vergelijken? Alpine is ook mooi, maar ook totaal andere orde.
Wil je echt compact en snel, dan de 4C prima auto voor naar een klant: doe ik ook
en...mega goede waarde ontwikkeling.
Ik vergelijk ze niet met elkaar, het zijn gewoon 2 totaal verschillende concepten die mn interesse hebben. En als je ff doorleest snap je ook meteen waarom ik zo'n GRY overweeg. Dat ding vinkt álle vakjes aan die ik van een auto verlang.
Een Quadrifoglio of M2 vind ik gewoon gaaf, ondanks dat ze juist een aantal eigenschappen hebben die (in mijn situatie) tegen hun werken. En toch overweeg ik ze....gewoon omdat het kan.
Een 4C heb ik vaker in gereden, wel gaaf maar ik vraag me dan wel af waar ik mijn spullen en kinderen laat zoals al aangegeven. Daarnaast moet het wel iets zijn waar mijn vrouw ook makkelijk mee weg rijdt, want gaat er 1 dag per week mee naar haar werk.
Ik wil gewoon eens door mijn merkblindheid heen kijken, na 20 jaar alleen maar Alfa's en 2x een Abarth.
Als Alfa, Fiat, Lancia en Abarth nou eens hadden gezorgd voor een leuke snelle A/B/C-segmenter dan was de keuze denk ik een stuk makkelijker. Maar er is gewoon totaal geen aanbod meer vanuit Italië behalve auto's die onnodig groot, duur en/of onpraktisch zijn....áls er überhaupt al aanbod is.
Mijn Abarth is geweldig leuk (230pk, sper etc), maar het merk staat gewoon stil. Ze bouwen al 15 jaar dezelfde auto terwijl de concurrentie hun aan alle kanten inhaalt.
Evora is ook cool, maar echt serieus duur man!. Nieuw 100-150K ofzo.