Niet veel meer. Het vermoeden is dat een vlotter is blijven hangen. Ik heb hier ook contact over gehad met Marco van Doorn en die zei hetzelfde. Het is mij vooralsnog niet helemaal duidelijk hoe de benzine die vervolgens de cilinders ingelopen moet zijn in het carter terecht is gekomen. Misschien is er wel zoveel door de pomp verplaatst dat het ook in het luchtfilterhuis stond en via de carterontluchting er in is gelopen. Het kan ook zijn dat ik waterslag heb gemaakt, maar dat kan je pas zien als de koppen eraf gaan en dat was vooralsnog niet het plan.Gordon, weet je al iets??
Ik heb besloten dat er een GTV6 blok voor in de plaats komt. Injectie dus. Kost een paar centen meer, maar de carburateurs die ik in de opslag had bleken ook deels uit elkaar te liggen en moeten gereviseerd worden. Ook niet echt een uurtje werk. De restanten van het oude blok neem ik mee naar huis en ga ik op mijn gemak uit elkaar pluizen. Afhankelijk van wat daar uit komt misschien later nog een keer leuk voor een (race-)project.