Ben sinds dit weekend de blije bezitter van een Bertone.
Bij de eerste keer tanken is me opgevallen dat dat redelijk lastig ging. Als ik de tankslang in de vulpijp stop dan komt het pistool zowat tegen de bovenkant van het gat voor de tankklep. Het pistool gaat er daardoor ook niet helemaal in en als ik de benzine vol laat lopen dan spuit de benzine uit de pijp weer terug. Zouden jullie mij kunnen zeggen of de locatie van de vulpijp tov het gat voor de tankklep normaal is?
Foto: https://drive.google.com/a/marvin-r.com ... Ws/preview
Ook heb ik gezien dat er de volgende rubbers verkrijgbaar zijn voor rondom de tankpijp:
Lijkt me wel zo zinvol om te voorkomen dat overlopende benzine in de kofferbak terechtkomt af regen dat door de tankklep naar binnenkomt.
Nu is mijn vraag op dit rubber standaard is? Bij aankoop is afgesproken dat de racetank die toen in de auto zat vervangen zou worden door een originele tank. M.a.w.: mag ik van een gespecialiseerde garage verwachten dat bij het plaatsen van een originele tank ook dit rubber wordt geplaatst?