uiterlijk zou nog iets aan mogen gebeuren voor de rest top
grt rogeralfa

ik heb een jaar of twee terug eens proefgezeten in een 1.8 TS GTV, dat ding had echter ook een zonnedak, dus daar kon ik mijn 1.85 al niet in kwijt...Een "gewone" Tb is ook erg gaaf hoor, die was een tijdje geleden echter al aan mijn neus voorbij gegaan.
Wel een tip: ben je 1.95 of langer, dan wordt het krap voorin
Van wat ik weet is er ook een chronisch probleem met de nokkenassen (wat dus ook het verhaal bij de Madeno V6TB was). Overigens heb ik bijna nooit wat gelezen/gehoord over de turbo zelf, die zou wel duurzaam zijn. Maar je hebt met de lampredi natuurlijk ook voordeel van het lagere gewicht t.o.v. de v6 of niet? Lijkt me in ieder geval leuk speelgoed.Klopt helemaal Geert Jan, troost voor hem is dat hij nog een Spider heeft in dezelfde kleur.
Een V6 Tb werd mij niet aangeraden ivm de zeer korte onderhouds intervallen.
Daarnaast zou het een vrij gevoelige machine zijn, niet dat dit blok te boek staat als probleemvrij, maar toch.
die tip heb ik toen ook voorbij horen komen, maar dat zou mij nog niet gered hebben met die zonnedak-gtvTip voor Hylke en eventuele andere lange 916 GTV/Spider bezitters...
Als je de voorstoelen eruit haalt, zie je dat er een soort busjes/ringetjse onder zitten.
Die zijn een kleine cm hoog en kunnen achterwege gelaten worden...
Resultaat is dat je tot bijna 1 cm lager zit en dus beter door de voruit kan kijken ipv tegen die smalle zonneklepjes