Nogeens aan de kabels liggen rommelen en stekker op computer, maar helaas.
Van het gas systeem lijkt alles te werken, behalve het draaien van de pomp.
Bij schakelen naar gas klikt het zoals normaal, en ook lampjes op schakelaar branden zoals normaal (betekend:net zo slecht als anders).
Zal de spanning naar de pomp is terugzoeken dit weekend.
Ik ga er maar even van uit dat je een LPE4 installatie hebt, met de pomp in de tank. Er zijn 2 uitvoeringen van tanks, die met de aanstuurelectronica buiten de tank en die met de aanstuurelectronica in de tank. De versie met de aanstuurelectronica buiten de tank, heeft de rode en de blauwe draad doorlopen naar een module die aan de appendagekast loopt. Vanuit die module lopen 3 draadjes naar de pomp (draaistroom). Het wil nog wel eens gebeuren dat de stekkertjes van die module naar de pomp geen goed kontakt meer maken, of dat de draadjes niet goed meer in de stekkertjes zitten. Deze stekkertjes kan je niet normaal losmaken, je moet iets inknijpen voor je ze van de pomp af kan trekken. Controleer deze stekkertjes eens? Bij de uitvoering met de electronica in de tank lopen de rode en de blauwe draad rechtstreeks naar de "pomp" Ook daar zijn het dezelfde stekkertjes die voor een probleem kunnen zorgen.
Indien de voltages op je tank goed zijn, kan je nog proberen om met direct 12V op de rode draad en de blauwe niet aangesloten. (dit kan met een losse accu of een draad naar voren naar de accu van de auto) of de pomp het zelf gewoon doet. Ik heb laatst meegemaakt dat er wel 12V te meten viel op de rode draad, maar dat die terugzakte naar 7 volt zodra je hem op de tank aansloot. Ik verdacht toen de tank, maar het bleek later in de computer te zitten. Je kan dit zelf testen door rechtstreeks die 12V op de pomp aan te sluiten.