Gelukkig val ik buiten de doelgroepBen je tussen de 18 en 35 jaar en heb je een auto waar je trots op bent, mail dan voor meer informatie.
Lees nou eens wat je hebt geschreven en trek nú nog de stekker uit dit onzalige programmaformat. Alleen een stripfiguur kan zulk een tweedimensionaal karakter hebben dat 'diens auto een verlengstuk is van waar hij voor staat' en hetzelfde geldt voor 'meisjes die daar op vallen'. Hoe kan een auto nou uitdrukking geven aan de essentie van iemands karakter? Het is een gebruiksvoorwerp!Ben jij gek op je auto en vind jij ook dat jouw auto past bij jouw imago? Dat jouw auto als het ware een verlengstuk is van waar jij voor staat en wat jij uit het leven wilt halen? En ben jij op zoek naar een date met een leuk meisje die daar op valt? Geef je dan op als kandidaat voor een nieuwe auto-dating show. Binnenkort starten de opnames van een pilot. Ben je tussen de 18 en 35 jaar en heb je een auto waar je trots op bent, mail dan voor meer informatie.
info@thejamdepartment.nl
Gedroomde conversatie:
'Aanschouw mijn auto, die uitdrukking geeft aan mijn stoerheid middels een dubbelpijps uitlaat!'
- 'Oh wow, ik ben helemaal verliefd!.
Dat was de openingstekst Paul!Ben jij gek op je auto en vind jij ook dat jouw auto past bij jouw imago? Dat jouw auto als het ware een verlengstuk is van waar jij voor staat en wat jij uit het leven wilt halen? En ben jij op zoek naar een date met een leuk meisje die daar op valt? Geef je dan op als kandidaat voor een nieuwe auto-dating show. Binnenkort starten de opnames van een pilot. Ben je tussen de 18 en 35 jaar en heb je een auto waar je trots op bent, mail dan voor meer informatie.
info@thejamdepartment.nl
Jammer dat die niet gekwoot is, maar het ging iig om een nieuw tv-format waarin de lengte van je trekhaak gekoppeld werd aan de onmetelijk inhoud van je ziel...
...ofzo....
[Edith: Net gekwoot]