Bij een beetje te rijk mengen tijdens een hele korte periode en een motor die je daarna goed warm rijdt zal de benzine verdampt zijn en was het niet nodig geweest. Nu duidelijk is dat je de boel zwaar aan het verdunnen bent geweest en alleen korte stukjes hebt gereden met koude motor is het natuurlijk een ander verhaal. Jij gaf aan dat de lambda goed was, dan gaan wij er van uit dat je geen bore wash hebt en een sloot benzine in je olie hebt gekregen. Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk, dat wel.andretti moletti!
had alleen graag de info er bij ontvangen dat ik mijn olie moest vervangen
Ok show me een goed verhaal van een klant die al lang en veel km's met een van deze motoren rijdt!? Ik zie vooral een hoop vapourware (vriendjes en projecten van niet/nauwelijks rijdende autos)De bouwer van deze motor heeft al meerdere van deze blokken gebouwd en ook diverse turbo v6-en. Hij weet wel waar hij mee bezig is....
Kijk ook maar eens op het forum van www.alfagtv6.com en www.alfabb.comvooral op de eerste staan leuke dingen.
als je zo'n blok inbouwt dan ga je er toch niet serieus van uit dat je er twee ton mee kan draaien?Ok show me een goed verhaal van een klant die al lang en veel km's met een van deze motoren rijdt!? Ik zie vooral een hoop vapourware (vriendjes en projecten van niet/nauwelijks rijdende autos)De bouwer van deze motor heeft al meerdere van deze blokken gebouwd en ook diverse turbo v6-en. Hij weet wel waar hij mee bezig is....
Kijk ook maar eens op het forum van www.alfagtv6.com en www.alfabb.comvooral op de eerste staan leuke dingen.
Hoe was het verhaal ook al weer van de UK IMSA 3.7...
/hans
De juiste diagnose is niet zo duur, normaal vraag ik 100 euro per uur, voor jou 75 omdat dat een mooi Alfa getal is.andretti moletti!
domme commentaren kan ik missen