rav

webmaster kontakten?

za feb 21, 2009 17:34

Ik probeer de webmaster te contacten ivm vorige account. Krijg hem niet te pakken (niet via email, niet via pb) . Iemand hier een idee wat er aan de hand is?

alvast bedankt,

rav

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: webmaster kontakten?

za feb 21, 2009 17:41

Ik probeer de webmaster te contacten ivm vorige account. Krijg hem niet te pakken (niet via email, niet via pb) . Iemand hier een idee wat er aan de hand is?

alvast bedankt,

rav
Al geprobeerd via PB ?
Weet wel, dat deze fijne man ook nog een privé leven heeft naast dit forum :wink:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

rav

Re: webmaster kontakten?

za feb 21, 2009 17:50

niet via pb) .

maar 1x in de twee weken zal ie toch wel z'n email of pb bekijken???

Andretti Molletti

RE: webmaster kontakten?

za feb 21, 2009 17:55

Ravado toch?
Ik had Tonio gepeebeet hierover en die zou gisteren contact opnemen met de webmaster...dat had i beloofd..

En die "privé leven" opmerking kennnen we nu wel... maak keuzes, maar val niet telkens terug op "privé leven" !!
:roll:

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: webmaster kontakten?

za feb 21, 2009 17:57

Ravado toch?
Ik had Tonio gepeebeet hierover en die zou gisteren contact opnemen met de webmaster...dat had i beloofd..

En die "privé leven" opmerking kennnen we nu wel... maak keuzes, maar val niet telkens terug op "privé leven" !!
Ach, val toch niet altijd terug in je "verongelijkte" rol :roll:

rednal
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

za feb 21, 2009 19:54

Heb geduld, een half jaar geleden ook eens (via verschillende wegen) geprobeerd.
Hoop binnenkort ook wel een keer een antwoord te verwachten. :(
Alfetta GTV 1980, Alfasud Sprint 1983, Alfa Giulietta 940

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 21, 2009 20:13

....Hoop binnenkort ook wel een keer een antwoord te verwachten. :(
Ik ook..van jou. Of ik volgende week dat stuk gtv nog mee moet brengen voor je?

Grtz,fRank

Andretti Molletti

za feb 21, 2009 20:18

Ravado toch?

Ach, val toch niet altijd terug in je "verongelijkte" rol :roll:
dat is nou stemmingmakerij... :!:

Lees gewoon wat er staat.. hij had al ge peebeet, lukte niet en vraagt om hulp, niet om een loze kreet.. post dan in je rijtje vol oid topic..

Tonio
Guru
Guru

za feb 21, 2009 20:43

Ravado toch?

Ja dat heeft Tonio beloofd en dat heeft Tonio dus ook gedaan. Overigens begreep ik werkelijk niet waarom jij dit bericht als PB naar mij stuurde terwijl je heel goed weet dat ik NIET de webmaster ben. Maar ik doe niet moeilijk hoor, ben klantvriendelijk genoeg om dat eventjes door te sturen. Maar zoals Alfaromeocars al zei: doe toch niet zo verongelijkt.

En dan nog iets. Wat ik eigenlijk nog belangrijker vind. Jij zet nu op het forum wat je aan mij gepeebeet hebt en wat ik daarna geantwoord heb. Waarom moet je dat zo nodig op het forum publiceren?
Wij tweeën hebben vorige week nog wel meer gepeebeet.... Want het was een hectisch weekje nietwaar. Vind je het goed als ik dat ook op het forum zet !??

.

Andretti Molletti

za feb 21, 2009 21:04

Ravado toch?

Ja dat heeft Tonio beloofd en dat heeft Tonio dus ook gedaan. Overigens begreep ik werkelijk niet waarom jij dit bericht als PB naar mij stuurde terwijl je heel goed weet dat ik NIET de webmaster ben. Maar ik doe niet moeilijk hoor, ben klantvriendelijk genoeg om dat eventjes door te sturen. Maar zoals Alfaromeocars al zei: doe toch niet zo verongelijkt.

En dan nog iets. Wat ik eigenlijk nog belangrijker vind. Jij zet nu op het forum wat je aan mij gepeebeet hebt en wat ik daarna geantwoord heb. Waarom moet je dat zo nodig op het forum publiceren?
Wij tweeën hebben vorige week nog wel meer gepeebeet.... Want het was een hectisch weekje nietwaar. Vind je het goed als ik dat ook op het forum zet !??

.
je leest dingen die er niet zijn, gaat vervolgens discussies aan en btrekt daar totaal andere discussies bij.
Blijf ter zaken: help Ravado en klaar... dan heb je nog tijd over voor jouw prive zaken!

Echt ongehoord zoals een aantal met een goud klavertje zich hier gedraagd!

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za feb 21, 2009 21:11

Lees gewoon wat er staat.. hij had al ge peebeet, lukte niet en vraagt om hulp, niet om een loze kreet.. post dan in je rijtje vol oid topic..
En dan moet ik ruiken dat die PB al een tijd geleden gezonden is?
Hier wordt wel vaker iets geplaatst en of gePB't waarbij de poster een antwoord verwacht binnen het uur.

[MOD-EDIT: deel tekst verwijderd]

Mijn mening.

DIT is pas stemmingmakerij !

paulsteeman
Guru
Guru

za feb 21, 2009 21:13

En zo komen er steeds meer leuke discussies.

Op slot die zooi.
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

vannelle

za feb 21, 2009 21:13

Ik word hier een beetje moe van......
Ik kan verdomme geen topic meer openen of er is gezeik over de moderatie. :evil:

Kan daar geen centraal topic voor komen of zo?

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 21, 2009 21:47

Ik word hier een beetje moe van......
Ik kan verdomme geen topic meer openen of er is gezeik over de moderatie. :evil:

Kan daar geen centraal topic voor komen of zo?
Zijn al zoveel topics over geweest...... eentje staat zelfs helemaal bovenaan het forum. :wink:

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za feb 21, 2009 21:53

degene die dit tegen mij zou zeggen die mocht dat op bv de onderdelendag eens herhalen in mijn gezicht... :evil:

ik vind het onghoord als een moderator zich zo gaat uitdrukken. :(
Je hebt het toevallig ook nog eens wel zo ongeveer tegen degene met de meeste parate technische kennis en het meeste aantal postings op dit forum, lijkt me iemand die je liever behoud... :?
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Het Forum Café”