Ik probeer de webmaster te contacten ivm vorige account. Krijg hem niet te pakken (niet via email, niet via pb) . Iemand hier een idee wat er aan de hand is?
alvast bedankt,
rav
Al geprobeerd via PB ?Ik probeer de webmaster te contacten ivm vorige account. Krijg hem niet te pakken (niet via email, niet via pb) . Iemand hier een idee wat er aan de hand is?
alvast bedankt,
rav
niet via pb) .
Ach, val toch niet altijd terug in je "verongelijkte" rolRavado toch?
Ik had Tonio gepeebeet hierover en die zou gisteren contact opnemen met de webmaster...dat had i beloofd..
En die "privé leven" opmerking kennnen we nu wel... maak keuzes, maar val niet telkens terug op "privé leven" !!
Ik ook..van jou. Of ik volgende week dat stuk gtv nog mee moet brengen voor je?....Hoop binnenkort ook wel een keer een antwoord te verwachten.
dat is nou stemmingmakerij...Ach, val toch niet altijd terug in je "verongelijkte" rolRavado toch?
Ik had Tonio gepeebeet hierover en die zou gisteren contact opnemen met de webmaster...dat had i beloofd..
En die "privé leven" opmerking kennnen we nu wel... maak keuzes, maar val niet telkens terug op "privé leven" !!
Ravado toch?
je leest dingen die er niet zijn, gaat vervolgens discussies aan en btrekt daar totaal andere discussies bij.Ravado toch?
Ja dat heeft Tonio beloofd en dat heeft Tonio dus ook gedaan. Overigens begreep ik werkelijk niet waarom jij dit bericht als PB naar mij stuurde terwijl je heel goed weet dat ik NIET de webmaster ben. Maar ik doe niet moeilijk hoor, ben klantvriendelijk genoeg om dat eventjes door te sturen. Maar zoals Alfaromeocars al zei: doe toch niet zo verongelijkt.
En dan nog iets. Wat ik eigenlijk nog belangrijker vind. Jij zet nu op het forum wat je aan mij gepeebeet hebt en wat ik daarna geantwoord heb. Waarom moet je dat zo nodig op het forum publiceren?
Wij tweeën hebben vorige week nog wel meer gepeebeet.... Want het was een hectisch weekje nietwaar. Vind je het goed als ik dat ook op het forum zet !??
.
En dan moet ik ruiken dat die PB al een tijd geleden gezonden is?Lees gewoon wat er staat.. hij had al ge peebeet, lukte niet en vraagt om hulp, niet om een loze kreet.. post dan in je rijtje vol oid topic..
Zijn al zoveel topics over geweest...... eentje staat zelfs helemaal bovenaan het forum.Ik word hier een beetje moe van......
Ik kan verdomme geen topic meer openen of er is gezeik over de moderatie.![]()
Kan daar geen centraal topic voor komen of zo?
degene die dit tegen mij zou zeggen die mocht dat op bv de onderdelendag eens herhalen in mijn gezicht...