Misschien wordt het forum wel beter bezocht juist OMDAT "men" daar kan reageren op elkaar?
Ergo... iets op het forum te koop zetten krijgt meer traffic OMDAT men kan reageren...
Iets op het forum te koop zetten vanwege dat extra traffic maar NIET de reacties willen is dan... uh... vult u maar in...
Je ziet hetzelfde bij Marktplaats... het trekt enorm veel traffic... maar kwantitieit is niet altijd kwaliteit... ergo... veel exposure en dien ten gevolge ook reacties die niet altijd gewenst zijn...
Toch blijft men in grote getale de waar uitventen op MP....
Op MP kun je trouwens wel het daadwerkelijk bedragen bieden uitschakelen maar NIET dat bezoekers reacties naar je kunnen sturen.

Op een forum iets te koop aanbieden heeft veel voordelen, mensen kunnen reageren en je kunt daarop meer info geven.
Wil je dat niet dan adverteer je op marktplaats of in de andere rubriek.
Een forum opdelen lijkt mij ook niet zo overzichtelijk, juist deze indeling spreekt mij aan.
Ik ben geïntreseerd in auto's en vooral in Alfa's. en omdat hier veel info staat over alle Alfa modelen word ik volgend jaar lid.
Natuurlijk heb ik voorkeur, de jaren '90 doet mij nog weinig maar ik vind het wel leuk om er over te lezen. (het zijn de toekomstige oldtimers toch?)
Als dagelijks vervoer moet ik het ook doen met een Jtd incl kunstof bumpers