Per type ook een onderverdeling? met b.v. Technische vragen?
Nee, niet in deze opzet. Er zijn immers ook de rubrieken 'Algemene Technisch vragen', 'Projecten', 'Tuning onderwerpen' en 'Aandachtspunten'. De overzichtelijkheid daarvan hebben de gebruikers zelf in de hand door hun topics een duidelijke titel mee te geven, zoals 'waterpomp 155 2.0 TS lekt' en niet 'garagevloer wordt nat' zoals je wel eens ziet.
Verder staan we als moderators/webmasters een platte forumstructuur voor. Dat maakt het forum levendiger en dus aantrekkelijker.
Mijn eigen standpunt daarbij is dat de SCARB een algemene Alfa club is voor alle typen en dat het forum dat ook hoort uit te stralen. Geen 'enge' onderverdeling dus. Bovendien: een aantal registers heeft al een eigen forum, wie uitsluitend over zijn of haar type wil lezen/posten kan daar terecht.
Ik heb de index inmiddels wat uitgebreid. Heel erg veel uitgebreider moet hij naar mijn idee niet worden want dan schiet hij z'n doel voorbij omdat je je alsnog suf zoekt in de lijst.
De opzet is vooral de bijdragen enigszins te bundelen en dubbelposts te voorkomen (over de 8c Competizione zijn wel 20 topics opgestart, het terugvinden van die ene link, opmerking of foto die je zo leuk vond is onbegonnen werk).