Peet
Junior Member
Junior Member

Blij met de ANWB

zo sep 28, 2008 22:51

Het scenario. Vriend vraagt of hij je Spider mag lenen voor zijn bruiloft. Tuurlijk geen probleem hartstikke leuk.
Dag van te voren even mooi oppoetsen. Auto staat echt te blinken helemaal klaar voor de rit naar Limburg, de ceremonie en de fotoshoot.
Voor de zekerheid ga ik toch even een stukkie rijden. Dat werd wel geteld 2 meter.......

Want wat ruik ik nu? Benzine? Op zich geen verveldende lucht maar dit werd iets te gortig. Even snel kijken en ja hoor het zeikt echt benizne onder het moterblok. Snel het contact uit en Spider maar even nachtje laten staan.
Wat nu? Beeetje lullig om te gaan bellen dat ie de Spider niet kan gebruiken... was dus even stress.

ANWB maar even bellen want wie kan je 's morgensvroeg anders nog helpen. In no time ter plaatse en de diagnose gesteld. Haarscheurtje in een benzineslang. Zag je met het blote oog niet maar met een beetje benzinedruk spoot het er echt uit. Was binnen 10 minuten verholpen. En ik kon veilig richting Limburg. Was een top dag, mooi zonnetje dus bruid en bruidegom konden prachtig toeren door Maastricht.

Monteur van de ANWB bedankt!! (Ook namens het bruidspaar)
Laatst gewijzigd door Peet op zo sep 28, 2008 23:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Spider 2L QV '86
75 1.8 IE Imola '91(helaas afscheid van genomen)
2000 GTV Bertone '71
159 2.2 JTS SW '06

Andretti Molletti

RE: Blij met de ANWB

zo sep 28, 2008 22:54

Hee Peet,
fijn te lezen dit... :thumbs:
Weet je wie het was of het nummer op zijn bus?? Dan zal ik het hem nog een keer bedanken van je !

Peet
Junior Member
Junior Member

RE: Blij met de ANWB

zo sep 28, 2008 23:10

Hoi Dre,

Nummer van zijn bus weet ik niet maar het was iemand uit Nijkerk.Als jij weet wie dat eventueel geweest is, bedank hem aub nogmaals namens mij en namens het buidspaar!
Spider 2L QV '86
75 1.8 IE Imola '91(helaas afscheid van genomen)
2000 GTV Bertone '71
159 2.2 JTS SW '06

Terug naar “Het Forum Café”