Ik sta op het punt een motorwissel te doen, en wil me even goed voor bereiden. Ik heb er slechts een weekend tijd voor en ben niet echt goed bekend met de 33. Het moet dus een beetje efficiënt gebeuren en ik wil me dus even goed voorbereiden. Oude en nieuwe motor zitten nog ingebouwd en ik heb de beschikking over een 4-kolomsbrug en goed gereedschap. Ik heb de vraagbaak bekeken en het lijkt me redelijk recht toe recht aan werk. Enige waar ik even over zit te denken is hoe ik de motor het beste kan laten zakken. De vraagbaak heeft het over een motortafel, maar die heb ik niet. Iemand alternatieve suggesties ? Wat zou een 1.7 8V met versnellingsbak er nog aan vast ongeveer wegen. Ik zit nl te denken aan een pallet en een palletwagen en op de brug (laagste stand) de laatste motorsteun los te maken en dan de brug omhoog te doen.
Andere vraag: Is het motormanagement bij een 91'er en een 93'er hetzelfde ?
Andere tips ? (distributieriemen neem ik ook mee als ie er toch uit is)
Adios, JR





