Eitje
* Opkrikken
* Wiel er af
* Geleidingspennen uit de remklauw/blokken tikken
* Spreidveer uitnemen
* Blokken verwijderen
* Beide remklauwbevestigingsbouten lossen
* Klauw opbinden aan bovenste draagarm, zorg dat de remslang niet onder spanning komt of beschadigd raakt
* Positioneerboutje uit de remschijf draaien (daarmee zit hij op de naaf gefixeerd)
* Naafkapje verwijderen, centrale moer en buitenste voorwiellager verwijderen
* Remschijf met naafdeel verwijderen
* Naafdeel van remschijf scheiden
* Tapeinden uit de remschijf verwijderen
Monteren in omgekeerde volgorde. Zorg voor kopervet op de geleidingspennen en de contactvlakken van de remblokken (NIET op de remvoering natuurlijk!) en ontvet de nieuwe remschijf GOED voor gebruik (remmenreiniger natuurlijk).
Let ook op dat je de centrale moer die het wiellager opsluit niet te vast draait en dat je deze borgt zoals het hoort. Dit kan zijn met een splitpen (nieuwe gebruiken) of met een stuikmoer.