Ik wilde er niet over beginnen...Heel eerlijk?Dat wil je niet weten geloof mij....![]()
Dat er idd het goede antwoord gegeven wordt in no time is super,tuurlijk!
En dat er vaker antwoorden worden gegeven in 'technisch' die in t straatje van 'klok en klepel' passen, ook eens!(niemand is alwetend)
Maar daar was in dit geval zeker geen sprake van...Op de vraag of er een riem dan wel ketting in een 156 1.6 zit weten de meesten hier het goede antwoord dus mijn mening is dat er in deze geen sprake was van gerede kans op bv motorschade door verkeerde antwoorden...?
Maar om daarna nog ff een newbie te dissen om diens 'onwetendheid'getuigt in mijn ogen niet echt van professioneel niveau ,sorry! Enig idee hoe deze zich voelt tussen al die 'alwetendesuperguru200jaarclublid members'??
![]()
Remember , dit forum is het digitale uithangbord van de club,fabiflex zou zomaar kunnen besluiten scarblid te worden..Of niet..........![]()
Grtz,fRank

Deze grap is daar denk ik juist een gevolg van. Sommigen zouden graag wat meer diepgang á la GTV6.com willen zien.En maar liggen zeuren dat het technische gedeelte serieus gehouden moet worden.

Dweil ik offtopic als ik vraag waarom dat niet algemeen wordt toegepast?
Net als op mijn VFR destijds.
Lekker stil, bedrijfszeker en onderhoudsvrij en nog lekker on-topic ook.

Nissan Patrol kopen....Dweil ik offtopic als ik vraag waarom dat niet algemeen wordt toegepast?
Net als op mijn VFR destijds.
Lekker stil, bedrijfszeker en onderhoudsvrij en nog lekker on-topic ook.
(Heb in 4 jaar tijd 3 riem-wissels achter de rug)

Rav , welke uitvoering van de Patrol heeft deze distrieaandrijving dan?Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.....Nissan Patrol kopen....

Ah - fameuze koppenscheurders...! (bijna geen cylinderkop meer te vinden voor zo'n ding...)[Onze 90er (?) 2.8 6 in lijn turbodiesel destijds had gewoon een riem.