wat moet er aangepast worden om een alfa75v6 america te proppen in een 4cyl koets?
ikzelf heb al vraagteken bij de radiator,ECU benzinetank etc...

Klopt, 4-gats kan maar 5-gats zou mijn persoonlijke keuze zijn. Torsies hoeft ook niet, maar als je de America-bumpers houdt is het toch wel de moeite.kijk ff bij mijn project......
naven hoef je niet over te zetten dat kan ook 4 gaats blijven....
rembekrachtiger hoeft niet overgezet te worden
torsies hoeft niet
t is wel aardig wat werk maar alles kan...

O ja, het beroemde snelheidsmeter-verhaal met het conversiekastje onder de achterbank. Álles overzetten uit dat circuit, als je de originele America-bak gebruikt tenminste.Radiator van een carbsbody heeft een smallere opening qua luchtdoorlaat (stuk blik weghalen) Eletriek; v6 toerenteller is ook anders.
Grtz,fRank

het ging toch er om of het nodig was? Het is niet nodig, alles kan maar of het noodzakelijk is?Klopt, 4-gats kan maar 5-gats zou mijn persoonlijke keuze zijn. Torsies hoeft ook niet, maar als je de America-bumpers houdt is het toch wel de moeite.kijk ff bij mijn project......
naven hoef je niet over te zetten dat kan ook 4 gaats blijven....
rembekrachtiger hoeft niet overgezet te worden
torsies hoeft niet
t is wel aardig wat werk maar alles kan...

owwww oke.. ik dacht te lezen dat het met minimale inzet een v6 moest worden... als je een volle america (wie wil eigenlijk zo'n zwaargewicht??Zoals ik het begreep, was de bedoeling om van de 4-cilinder koets een full-blown America te maken