Meet je de weerstand wel op de juiste manier? Dus met de connector niet aangesloten?
De 4 injectoren zijn namelijk parallel geschakeld, en dat geeft dus ongeveer 16/4= 4 ohm....
Ciao, Sander.


Waarom zou je koud niet boven de 3000 toeren komen? Zolang je niet VOL gas en vol belastend rijd kun je makkelijk tot 4500 toeren gaan om de boel warm te rijden.Oke, de injectoren zijn qua kleur dus goed.
Het probleem zit tussen de 2000 en 3000 toeren inderdaad. Daarboven kom ik koud niet.
Zometeen even proefrijden met de andere ECU.
Klopt, dat is de versie met de '004 ECU' ,de emissie regeling zit in de kabelboom onder pin 27.@Alfa33: bij de '93 > modellen (33 met 'tiptoesten' inhet dashboard) zit het emisie setting vast gecodeerd in de kabelboom... hij zit er dus niet zichtbaar, maar de instelling zit er wel in.
Carbs zijn helaas ook niet gevrijwaard van problemen. En problemen met carbs lijdt meestal tot gigantisch brandstofverbruikben ik dan toch blij met men carb blokje