Wil gewoon weten of het KAN, en of iemand het reeds gedaan heeft.
Alvast bedankt..
('t is nog vroeg, dus nog wat beneveld) maar waarom zou dat moeten ?Ach zo, maar dan moet je dus wel de aandrijfassen 2x los en 2x vast zetten. Neneneh, toch twee keer hetzelfde werk.
Hier is het ook nog wat vroeg. ( niet beneveld ) Ook geen idee eigenlijk.('t is nog vroeg, dus nog wat beneveld) maar waarom zou dat moeten ?Ach zo, maar dan moet je dus wel de aandrijfassen 2x los en 2x vast zetten. Neneneh, toch twee keer hetzelfde werk.
Mee eens, maar die hoeven toch niet terug los ? Nou ja, lijkt me toch. Toekomst zal het uitwijzen..Alessandro bedoelt denk ik dat je de aandrijfassen moet inbouwen om de remmen te kunnen gebruiken, anders snap ik het ook niet![]()
Zou je dan de bak voldoende kunnen kantelen? vandaar mijn opmerking. Als het kan, dan neem ik mijn woorden terug.Mee eens, maar die hoeven toch niet terug los ? Nou ja, lijkt me toch. Toekomst zal het uitwijzen..Alessandro bedoelt denk ik dat je de aandrijfassen moet inbouwen om de remmen te kunnen gebruiken, anders snap ik het ook niet![]()