Geen dank...Zo, auto op de brug bekeken (waarvoor mijn dank). Donut ok, kruiskoppelingen vermoedelijk ok (tenminste geen speling)
2 vaststellingen gedaan:
1. De bevestigingsboutjes die de 2 delen as met elkaar verbindt, zaten allen los (nou ja, op eentje na)![]()
![]()
2. Naar mijn mening kan ik de as behoorlijk bewegen in het steunlager...(rubber lijkt gaar)
en ook schuifstuk doorgesmeerd. Nu de volgende lange rit afwachten.....
Ik vervang Sander tot ie weer de oude isGeen dank...Zo, auto op de brug bekeken (waarvoor mijn dank). Donut ok, kruiskoppelingen vermoedelijk ok (tenminste geen speling)
2 vaststellingen gedaan:
1. De bevestigingsboutjes die de 2 delen as met elkaar verbindt, zaten allen los (nou ja, op eentje na)![]()
![]()
2. Naar mijn mening kan ik de as behoorlijk bewegen in het steunlager...(rubber lijkt gaar)
en ook schuifstuk doorgesmeerd. Nu de volgende lange rit afwachten.....Man ik dacht dat ík een partij kon ouwehoeren maar goeiedag zeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Ik vervang Sander tot ie weer de oude isGeen dank...Zo, auto op de brug bekeken (waarvoor mijn dank). Donut ok, kruiskoppelingen vermoedelijk ok (tenminste geen speling)
2 vaststellingen gedaan:
![]()
en ook schuifstuk doorgesmeerd. Nu de volgende lange rit afwachten.....Man ik dacht dat ík een partij kon ouwehoeren maar goeiedag zeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Vind je het heel erg, als ik morgen m'n rentree maak?Ik vervang Sander tot ie weer de oude isGeen dank...Man ik dacht dat ík een partij kon ouwehoeren maar goeiedag zeg...
![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank![]()
Waardig alternatief iig...
Grtz,fRank
Nee is erg goed zelfsVind je het heel erg, als ik morgen m'n rentree maak?Ik vervang Sander tot ie weer de oude is![]()
Waardig alternatief iig...
Grtz,fRank(dan kom ik gezellig met petje 75 mee)
Sorry voor het off-topic!
Maar nu even dit terug onder de aandachtZo, auto op de brug bekeken (waarvoor mijn dank). Donut ok, kruiskoppelingen vermoedelijk ok (tenminste geen speling)
2 vaststellingen gedaan:
![]()
2. Naar mijn mening kan ik de as behoorlijk bewegen in het steunlager...(rubber lijkt gaar).
Dus morgen met de bert naar Kaatsheuvel! Met een beetje geluk is het nu opgelost?Maar nu even dit terug onder de aandachtZo, auto op de brug bekeken (waarvoor mijn dank). Donut ok, kruiskoppelingen vermoedelijk ok (tenminste geen speling)
2 vaststellingen gedaan:
![]()
2. Naar mijn mening kan ik de as behoorlijk bewegen in het steunlager...(rubber lijkt gaar).