dat is niet te hopen dat die verstopt zit .anders kan je voor een verrassing komen te staan.bij mijn vorige 33 was dit ook het geval die hele bak was rot die heb ik toen ook laten vervangen.
Hoe is het eigenlijk met je velgen ?zitten ze er al onder?
Grtz Toon
is dat niet die mooie 16v die nu bij mij op het terein staat?
on topic;
ik kan je wel vertellen dat er nog meer plekken zijn waar je niet vanaf weet heb mijn 33 uit 94 helemaal ondaan van bituum en zooi dus helemaal kaal en ook bij mij bij de naad van koker en bodemplaat slecht maar ook achter in de hoeken op de bodem bij het voetstuk van de bank en zo nog wat kleine plekjes en brand krijg je toch wel steek ook ff de kit in die rand weg dan kom je het stuk tegen waar de platen elkaar raken dat zal ook wel slecht zijn....
behandeling maak de delen schoon en las er een plaatje in ong 3a4 cm verder dan waar de roest stopt dit omdat de roest verder in het metaal zit dan je denkt dan alles weer schoon maken met een borstel en ontvetten inspuiten met velgen lak (dit heeft een hoge bescherming is niet duur en makelijk aan te brengen dan een potje carosserie kit halen en boven en onder de contactpunten afsmeren dus ook je las dan aan de onder zijde tectyleren en je hebt weer een zeer stevige en betrouwbare bodem die er weer jaren tegenaan kan
succes

Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...