Even terug komend op dit topic, want het is er nog steeds.
Ik denk niet dat het in de wielophanging zit, want als ik het stuur bv een beetje verdraai naar links of rechts en dan het stuur heen en weer wiebel, dan tokt die niet. Dat doet die alleen als die in de rechtuitstand staat en best luidruchtig. Die gele lagers zitten ook niet vast ofzo. Wanneer dit zich voordoet bewegen de wielen ook maar een klein beetje.
Daarnaast als ik rechtuit over een slechtere weg rijd dan hoor ik soms ook geklapper. Misschien komt het van hetzelfde???? Als ik met de motorkap open luister dan komt het verdacht van het stuurhuis vandaan. En wanneer iemand bv aan een van de wielen trekt, om dan het draaien van de wielen tegen te houden en ik doe hetzelfde dan neemt het geluid ook af.
Nu vroeg ik mij af of dit echt kwaad kan.. Oke het hoort natuurlijk niet, maar hij slaat nog geen tandje over
Alleen wat nu te doen, volgens de vraagbank mag zo'n stuurhuis niet gereviseerd worden. Dit lijkt me eigenlijk wel sterk aangezien het ook door mensen in elkaar is gezet, dus uit elkaar moet ook lukken zou ik zeggen. Een nieuwe kost ook best wat.
Ik kan natuurlijk een 2e hands kiezen, maar dan kan ik natuurlijk hetzelfde hebben\krijgen en daarnaast heb ik geen zin dat bijvoorbeeld na een maand zo'n kreng begint te lekken. Ik neem aan dat met een gereviseerd exemplaar dat voorlopig niet aan de orde is.
Hebben er al meer mensen voor dit dilemma gestaan?
Heb besloten om mijn 33 te houden, maar dan wil ik er wel wat storende dingen aan doen, en dit is er 1 van.