Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: O wat klinkt dat bekend...

wo jan 17, 2007 20:17

ik liet het mn vriendin lezen..
Suzanne zegt: als jij zo wordt
Tom zegt: wat dan?
Suzanne zegt: dan kan je t vergeten
:roll: :lol: :lol:
Whaha, ik heb precies dit toekomstbeeld aan Marian geschetst:

'Als wij straks ooit samen in een huis wonen, en jij zit met wat vrienden aan de koffie in de huiskamer, kom ik ineens in mijn met olie besmeurde overall de kamer in lopen. Ik leg iets heel vettigs op de eettafel en zeg 'afblijven' en dan ben ik weer terug naar de garage. Ik groet het bezoek niet eens. Als je de afwasmachine opendoet voor schone koffiekopjes, tref je daar een carter aan. Links en rechts verspreid liggen spullen waar je niet precies van weet wat het zijn, maar zonder welke ik kennelijk niet kan leven. Als je in de garage kijkt, staat en ligt die vol met auto's in diverse stadia van ontbinding. Je mag hópen dat er geen tuin is :twisted: en als je uit het raam kijkt zie je dat ik vrijwel alle parkeerplaatsen in een straal van 25m van het tuinpad bezet heb'.

En ze is (nog?) niet weggelopen...
:jumping:

Vind het verhaal hier en daar wel bekend, maar ook hier en daar wel erg overdreven.. :)

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: O wat klinkt dat bekend...

wo jan 17, 2007 20:28

:blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

SPIDERVELOCE1750

wo jan 17, 2007 20:30

ik liet het mn vriendin lezen..
Suzanne zegt: als jij zo wordt
Tom zegt: wat dan?
Suzanne zegt: dan kan je t vergeten
:roll: :lol: :lol:
Whaha, ik heb precies dit toekomstbeeld aan Marian geschetst:

'Als wij straks ooit samen in een huis wonen, en jij zit met wat vrienden aan de koffie in de huiskamer, kom ik ineens in mijn met olie besmeurde overall de kamer in lopen. Ik leg iets heel vettigs op de eettafel en zeg 'afblijven' en dan ben ik weer terug naar de garage. Ik groet het bezoek niet eens. Als je de afwasmachine opendoet voor schone koffiekopjes, tref je daar een carter aan. Links en rechts verspreid liggen spullen waar je niet precies van weet wat het zijn, maar zonder welke ik kennelijk niet kan leven. Als je in de garage kijkt, staat en ligt die vol met auto's in diverse stadia van ontbinding. Je mag hópen dat er geen tuin is :twisted: en als je uit het raam kijkt zie je dat ik vrijwel alle parkeerplaatsen in een straal van 25m van het tuinpad bezet heb'.

En ze is (nog?) niet weggelopen...
:jumping:

Je hebt een meisje met vlammen jongen , geen vergelijk . :lol: :wink:

tommie
Guru
Guru

wo jan 17, 2007 21:28

ik zie het probleem trouwens ook niet van je omschrijving Yuri..

suzanne blijkbaar wel een beetje... het leuke is dat ze ondertussen wel de meeste types alfa's herkent en laatst zelfs toen er een van achter kwam toen ze op de fiets zat, ze het geluid als zijnde alfa had herkend.. waarnaar haar klasgenotes haar compleet voor gek verklaarden :D
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Anke

wo jan 17, 2007 22:03

Suzanne lijkt ook al licht besmet........... :mrgreen:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jan 17, 2007 22:05

Mijn vriendin maakt met haar gsm foto's van de "omliggende" auto's als ik krap parkeer :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

tommie
Guru
Guru

wo jan 17, 2007 23:24

Suzanne lijkt ook al licht besmet........... :mrgreen:

je zou het haast denken he... O:) wat begint als een licht griepje... :lol: komt helemaal goed met d'r
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 00:32

Ik vind het verhaal van Yuri herkenbaarder. :oops:
Die gast uit het erste berhaal vind ik wel gestoord. :?

Maar dat licht vast aan mij, want ik spoor ongetwijfeld ook niet. :biggrin:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do jan 18, 2007 00:43

Ik heb in mijn kennissenkring maar één persoon die spoort.

Die's namelijk treinmachinist :mrgreen:
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

do jan 18, 2007 12:00

Wát een verhalen :jumping: :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:

Ze zeggen op school ook elke keer: Hoe háál je het in je hoofd om in GODSNAAM zo'n roestbult van een alfa te gaan restaureren, ben je niet goed wijs ofzo?!?! Koop een vette Opel Manta, C kadett enz enz :lol: Ach, ze weten niet waar ze het over hebben, en wat Alfa Romeo betekent :D 8)

Robert 75 V6

do jan 18, 2007 13:10

Wat een idioot die gozer uit het verhaal zeg....... oh ok ik heb ook de nodige ruimte en uurtjes in mijn 3 hobby's zitten maar dit slaat nergens op, doet me wel denken aan een kennis van me trouwens :?

Mijn lieffie herkent ook ongeveer alle alfaas is gek op de 3.0 75 ( ze heeft hem wel eens gepakt om ff mee te gaan knallen op de dichtstbijzijnde snelweg ) Dat zag ik aan de ''verdwenen'' brandstof

- Ben je weggeweest gister?
* Ja naar de A7
- ? waarom
* Ik wou ff een stukkie rijden!
- :banana: Ze is net zo gek als ik ( alleen een stuk voorzichtiger )

En ik vind het ook kicken om van haar te horen; mooie auto die 147 maar wel jammer dattie op wieldoppen staat

Marian
Member
Member

do jan 18, 2007 15:18

Ik leg iets heel vettigs op de eettafel en zeg 'afblijven' en dan ben ik weer terug naar de garage. Ik groet het bezoek niet eens.
Ik zal dan zo af en toe wat eten & drinken naar binnen schuiven, in die toekomstige garage. :lol:
En we weten, zo wordt het (ooit...) echt :?
Ach, je bent dan in ieder geval bezig met iets dat je leuk vind en het is dan (ooit...) aan huis. En zo lang ik mag rijden en glijden vind ik t prima. 8) Wie ben ik om te zeggen: dat mag je niet! Hoeft 'ie bij mij ook niet te doen, maar goed, ik snap aan de andere kant best dat sommige mannen/vrouwen hier wel enige moeite mee hebben (qua geld, rommel, ruimte etc)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do jan 18, 2007 16:34

onherkenbaar. ik wil niks zeggen maar als je zo bent dan is het leven toch niet leuk meer.... ook niet voor de mensen om je heen.

Een auto is bij mij gewoon een gebruiksvoorwerp, hoe mooi hij ook is. Mensen zijn belangrijk, voorwerpen zijn van ondergeschikt belang.

ik kan me vroeger mijn overbuurman herinneren, die poetste elke zaterdag zijn Hyundai Pony, en daar was hij welgeteld 6 uur per zaterdag mee bezig. Volgens mij was het een soort van vlucht van die man...
156

Lindsay artc-155
Junior Member
Junior Member

do jan 18, 2007 17:52

:lol: :lol: :lol: :lol: * naast stoel ligt *

Marian
Member
Member

vr jan 19, 2007 12:39

ik kan me vroeger mijn overbuurman herinneren, die poetste elke zaterdag zijn Hyundai Pony, en daar was hij welgeteld 6 uur per zaterdag mee bezig. Volgens mij was het een soort van vlucht van die man...
Haha ik krijg een flashback naar 2 jaar geleden, toen ik mijn geliefde Pony rondreed! :lol:

Terug naar “Het Forum Café”