En ik dacht dat jij niet van RONALS hieldDie van mij is hier al tevreden mee:

grt rogeralfa

En ik dacht dat jij niet van RONALS hieldDie van mij is hier al tevreden mee:
plastic ronals wel (die smelten als je te hard gaat yeah)reesCees schreef:En ik dacht dat jij niet van RONALS hieldDie van mij is hier al tevreden mee:![]()
grt rogeralfa
Waar koop je zoiets, echt iets voor mijn alfagekke meisje van 2.Die van mij rijdt ook in de ronte met z'n 8C![]()
Ciao,
Jean-Luc
Die had ik ook zien staan, leuke prijs ook nog eens ! Volgens mij moet het mogelijk zijn om het LCD paneel te vervangen, ben voor mijn Powerbook ook op zoek naar een nieuw scherm....ik kocht gisteren dit :iemand's zoontje had deze nieuwe 20" imac bewerkt met een stanleymes om stoer te doen tegen een vriendje...nieuwwaarde 1500,00 schrrrt schrrrt dag geld
nou ja ik ben er wel blij mee
ik heb er gewoon een extern 20" scherm op aangesloten
trapautootjes, oooooh, zijn wel al elektrisch aangedreven, hoor (de spider toch). Hebben waarschijnlijk evenveel vermogen als de gemiddelde Duitse wagenSorry, mis ik iets, beeldschermen en trapauto's.....![]()
Ik heb 'm bij Sam van Lingen in Aalsmeer gekocht. n.a.v. een stukje in het Klaverlaadje ben ik er naar toe geweest met de vraag of ze die hadden. Verkoper helemaal verbaasd, maar erg enthousiast: "Die moeten we hebben!" zei hij. Hij gebeld en geregeld, een aantal weken later had hij ze besteld. Sindsdien zijn ze bij Sam van Lingen te koop.Waar koop je zoiets, echt iets voor mijn alfagekke meisje van 2